Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Kommentit (1007)
Mulla on ollut onni saada pitää isovanhemmat yhtä vaille elämässäni päälle 40-vuotiaiksi, ja tajuta millaista viisautta heillä on ollut. Olen kuullut monta tarinaa isoisovanhemmista ja heidän vanhemmistaan.
Isänäiti: - Suu säkkiä myöten
- Aikainen lintu madon nappaa (eli ole tosi ajoissa, jos jotain haluat, älä vitkuttele)
Äidinisä- Mikä ei tapa, se vahvistaa ja -Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa!
Äidinäiti: - Kyllä se siitä suttaantuu, ootahan vaan!
"Koskaan ei mene niin huonosti etteikö voisi mennä vieläkin huonommin."
Toinen lemppari on "koskaan ei mene niin huonosti etteikö sitä viinalla saisi vieläkin huonommaksi". Tätä käytin, kun lasten kanssa oli puhetta alkoholista ja siitä, kannattaako murheita hukuttaa alkoholilla.
Mikään ei ole muuttunut, paitsi asenteeni. Kaikki on siis muuttunut.
"Sosialismi on rikos ihmisyyttä vastaan."
Pätee melkein kaikkiin sossujen tuhotöihin tuo ...
Vierailija kirjoitti:
Tyhmimmän mukaisesti suunniteltu.
Tuossapa hyvä slogan sdp kampanjoihin...
"Mikään ei kerro ihmisestä yhtä paljon kun miten se kohtelee asiakaspalvelijaa tai eläimiä"
Muija oli kyl sitä mieltä että "zero fucks given" mut mä tykkään tosta ekasta.
Aina kun ryhdyn johonkin juttuun tarkistan varauloskäynnin. Olisko sitten tämä "Ei vara venettä kaada"
On yksi päivä, jolloin synnyin. On yksi päivä, jolloin kuolen. Kaikki muut päivät välissä ELÄN!
Elämä on lahja, voisi olla vastaava. Tai älä murehdi tulevista.
Vierailija kirjoitti:
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra,
Tässä on jotain muhkeaa joka puhuttelee. Tämän kun muistaa tiukassa paikassa se tuo ainakin henkistä selkärankaa tällaiselle epäilevällekin.
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra,