Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö treffeille miehen kanssa, joka kirjoittaa kumpa ja ompa?

Vierailija
04.02.2021 |

Ihan kamalaa. Koulutettu mies kuitenkin. Ei olla vielä nähty, viestitelty vain.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo peruskoulussa vaaditaan tämän tason oikeinkirjoituksen hallintaa, mielestäni ei ole kohtuutonta vaatia aikuiselta, koulut käyneeltä ihmiseltä samaa. En minä treffailisi myöskään miestä, joka ei osaisi ratkaista peruskoulun matematiikan tehtäviä.

Vierailija
42/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on samalla lailla "koulutettu" mies kun eräs, jonka kanssa päädyin yli vuosikymmen sitten treffeille. Nimittäin koulutus (nettitreffiprofiilissa) oli "ammattikorkeakoulu", jota jo vähän jouduin pohtimaan, että kelpuutanko, kelpuutin vähän pitkin hampain. Treffeille päästyä selvisi, että olikin amis, joka oli pyrkinyt ammattikorkeaan, eikä päässyt. Oli sitten saanut armosta jonkun peruutuspaikan, jonka oli ottanut vastaan muttei opiskellut siellä päivääkään. Tällä perusteella merkkasi koulutuksekseen silti "ammattikorkeakoulu".

Tämä sama mies teki juuri noita kumpa/ompa-virheitä viesteissämme joten sen olisi pitänyt olla red flag. Älä tee samaa, virhettä kuin itse tein ja lähde treffeille.

Ihme nihilisti oot XD

Sehän on ihan sama miten kirjoittelee, kuha on vaan ymmärrettävää :) Itse olen sen verta nilihisti että jos ei osaa lausetta aloittaa isolla ja päättää sitä jollain merkillä niin se on red flag!

Miksi hoet tuota nihilistiä kun et selvästikään tiedä edes mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
44/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri voi olla vaikka mensan jäsen, mutta hänellä voi olla lukihäiriö... 

Juuri näin. Itse olen erittäin varakas, korkeakoulutus, korkea ÄO ja ilmeisesti muutenkin aika mukiinmenevä viennin perusteella. Mutta minulla on lukihäriö ja olen asunut 15 vuotta ulkomailla, joten jotkin suomen kielen sanat tuottaa vähän tuskaa joskus. Minut karsisit tämän perusteella. En tietenkää sano, että tarina on sama tämän kaverin kohdalla.

Asutko Eirassa? Oletko asiantuntija? Asuitko Amerikan Yhdysvalloissa? Oletko missi vai muuten vaan mukiinmenevä?

Karsisin.

Vierailija
45/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em.

Vierailija
46/46 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan se nyt täysin mahdotonta deittaila ihmistä, joka ei olekaan täydellinen?