Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäkriisi! Lapseni pk-kaveri luuli minua lapseni mummiksi :O

Vierailija
04.02.2021 |

Ihan oikeassa tuo pikkuinen oli, täytän tänä vuonna 40 ja lapseni on 2. Eli olen sieltä vanhimmasta päästä. Pk-kaveri on vasta vähän päälle 1-vuotias, joten yritän tässä lohdutella itseäni, että eihän se osaa edes arvioida ikää....

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Täytän tänä vuonna 38 ja minulta kysyttiin tänään paperit Prismassa, kun ostin yhden oluen. Kahden lapsen äiti olen.

Minulta ei ole kysytty vuosiin.

N55

Vierailija
22/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin mielestämme ihan normaalin ikäisiä, kun lapsemme syntyi. Minä olin 30 ja mies 32. Mutta kun lapsemme aloitti lähiökoulussa, olimme sieltä vanhemmasta päästä. Kolmannelle luokalle lapsi siirtyi keskustakouluun, jonne oppilaat valittiin pääsykokeilla. Ja hauska juttu, pääsykoepäivänä paheksuin mielessäni kovasti, kun yksi tyttö tuli ilmeisesti isoisänsä kanssa. Ihmettelin mikä on voinut olla vanhemmille niin tärkeää, ettei tällaisena päivänä tuo lasta itse, vaan laittaa isoisän asialle! No sitten tunnistinkin sen miehen ja hän oli Paavo Lipponen, joten asia kunnossa ja iskä tyttären tukena :-)

Voi kun olisikin ollut traagista, jos isovanhempi kuskaa lapsen koulun pääsykokeisiin. Kerrassaan onneton kohtalo tuollaisella lapsella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupojat kommentoivat aikoinaan miestäni ”ikämieheksi”. Hän oli tuolloin 20-vuotias.

Vierailija
24/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, olet mummo iässä. Ei tuon ikäisellä kuuluu olla 3v lasta, vaan 3v lapsenlapsi.

T samanikäinen mummo

Vierailija
25/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alakouluikäisten lasteni kanssa, kun meiltä kysyttiin onko aikuisia paikalla. Olen 36v. Olin kyllä huppari päällä ja en ole kovin isokokoinen.

Vierailija
26/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, olet mummo iässä. Ei tuon ikäisellä kuuluu olla 3v lasta, vaan 3v lapsenlapsi.

T samanikäinen mummo

Niinpä! Olishan se ennen kuulumatonta, jos 37-vuotias ikäloppu vielä lapsia laittais maailmaan😅.

Vierailija
27/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni on 32v. ja hänen tyttärensä on 12v. Siis nuori äiti. Itse häpesin aikoinani omia vanhoja vanhempiani, äiti oli melkein 40 kun synnyin ja isä vielä aika paljon vanhempi. Se oli sitä aikaa, lapset saatiin nuorina ja mä taisinkin olla vahinko. Valehtelin kavereille vanhempieni iät, kukaan ei epäillyt mitään kun eivät varmaan tarkkaan katselleet. Nykyään luulis että lapsetkin ymmärtävät, että äitejä ja isiä on kaikenikäisiä. 

Vierailija
28/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorikaan äiti ei olisi hyvä. Omani tuli äidiksi alle kaksikymppisenä ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
29/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian nuorikaan äiti ei olisi hyvä. Omani tuli äidiksi alle kaksikymppisenä ja sen kyllä huomaa.

Ihanaa lukea tällainen kommentti. Palstalla yleensä vain ylistetään hyvin nuorena lapsen saamista.

Vierailija
30/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea tällainen kommentti. Palstalla yleensä vain ylistetään hyvin nuorena lapsen saamista.

Olet tainut lukea vähän harppoen. Kyllä täällä haukutana niin nuoret kuin vanhatkin äidit. 

Vierailija
31/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T samanikäinen mummo

Kas kun joillakin on teininä muita harrastuksia kuin seksi.

Vierailija
32/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin päiväkodissa 19-vuotiaana. Viisivuotias pikkutyttö kysyi minulta, olenko 40-vuotias?

Kerroin hänelle ikäni ja hän totesi, etten voi olla 19, koska minulla ei ole tatuointeja kuten hänen sisarellaan. :D

En välittäisi lasten puheista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän