Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä alakerran naapuri, en saisi kotona liikkua kun kuulemma tömisee

Vierailija
04.02.2021 |

Tekisi mieli ostaa koripallo, sitä voisin aikanikuluksi pompotella.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me alettiin emännän kanssa kävelemään pelkillä kantapäillä alakerrassa asuvan mulkeron iloksi.

Ai se on mulkero kun kehtasi huomauttaa jostain asiasta Teille, vaikka vietätte täydellistä elämää? Onpa kyllä härskiä, miten kehtaa tehdä noin tiedän ylhäisyydellenne. Ruoskinnan ansaitsisi mokoma pesantti!

Vierailija
22/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän viipyy se kantapäätamppaaja joka pitää aina puheen miten ihminen on kanta-astuja ja kuulemma normaalisti käveleekin niin että lipastot helisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sun elopaino on ? Ei ihme että tömistelet.

Vierailija
24/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihminen ole sairas kun haluaa kiusata naapureitaan? Tömistyksen lopettaminen ei ole keltään pois.

Kerrostalossa kyllä (runko)äänet tuntuvat aina tulevan yläpuolelta vaikka tulisivat sivulta tai jopa alapuolelta.

On kyllä loogisuuden huipentuma kun huomautetaan äänekkäästä paukkuvasta kävelemisestä ja sitten siitä otetaan nokkiinsa niin että aletaan paukuttamaan vain enemmän. Joku persoonallisuushäiriö lienee kyseessä jos ei kestä minkäänlaista kritiikkiä ja siitä tulee kauheat kostonhimot.

Vierailija
25/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Tulen muuttamaan taloon mistä kuuluu puheenkin sorina yläkerrasta. Lasten leikit ja tömistely kuuluu. Hyvä kun on elämää ympärillä.

Vierailija
26/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun yläpuolella ei arvatenkaan asu ketään, ainakaan sellaista joka paukuttelee jalkojaan jatkuvasti äänekkäästi lattiaan? Mitä ajattelisit siitä jos alakerran naapuri kävellessään samalla paukuttelisi vaikkapa kepillä kattoon, mikä suurin piirtein vastaisi tilannetta? Ajattelisitko, että onpa varsin mulkkumaista toimintaa?

Vierailija
27/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töminä vähenee huomattavasti jo sillä, että kävelee hitaammin. Mun yläkerran naapuri kävelee ihan tarpeettoman raivokkaasti ja töminää syntyy. Kenenkään ei tarvitse jatkuvasti kotonaan kävellä kuin jossain itsenäisyyspäivän paraatissa.

Vierailija
28/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ajastettuna koiran ääntä, seksiääniä yms. Alkoi naapurimummojen valitus kyllästyttää.

Vierailija
29/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin isännöitsijän kotiin kuuntelu visiitille kun yläkerrassa touhu ylitti kaikki rajat. Klo 17 jälkeen kun tulivat kotiin alkoi hirveä ryske ja arvatkaapa tuliko varoitus heille? Kyllä tuli! Eivät arvanneet että jos mulle ollaan kusipäitä niin minäkin osaan ton homman. Loppu se... tanan meteli.. 

Vierailija
30/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisitko itse kuunnellä tömistelyä yläpuolelta? Hanki ees pari kunnon mattoa vaimentamaan ääniä. Kerrostaloasuminen on taitolaji.

Mä en jaksa tota alakerran pentua.

Vierailija
31/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töminä vähenee huomattavasti jo sillä, että kävelee hitaammin. Mun yläkerran naapuri kävelee ihan tarpeettoman raivokkaasti ja töminää syntyy. Kenenkään ei tarvitse jatkuvasti kotonaan kävellä kuin jossain itsenäisyyspäivän paraatissa.

Onneksi oma naapuri osaa valtaosan ajasta kävellä suht hiljaa, mutta on ne sen "touhupäivät" aika tuskaa kun kiireellä sinkoillaan asunnossa paikasta toiseen niin että jalanpauke käy.

Vierailija
32/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisitko itse kuunnellä tömistelyä yläpuolelta? Hanki ees pari kunnon mattoa vaimentamaan ääniä. Kerrostaloasuminen on taitolaji.

Mä en jaksa tota alakerran pentua.

Yläkerrassa ne vasta v*ttumaisia ovatkin.

Vierailija
33/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä kävelemisen ääniä tai yleensäkkään mitään ääniä kerrostalossa kannataa muutta veke kyllä jokainen saa kävellä miten vaan. Ei ketään kämpästä heitetä ulos normaaleiden äänien takia. Valittajan kannattaa myös miettiä mistä lähtee valittamaan joskus naapuri ottaa tämän vaan vittuiluna ja tilanne voi pahentua sinun kannaltasi 😁

Suomi on kiusaajien paratiisi

Vierailija
34/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Naapuri on tod.nåk. sairas.

Kyseessä ehkä skitsofrenia. He "kuulevat" kaikenlaisia ääniä kaiken aikaa. Vaikka olisit viikon pois asunnostasi niin saattaa väittää että metelöit asunnossa koko yön, pitkin viikkoa. Edellisessä asunnossani oli samanlainen. Nuori mies. Eräänä aamuna soitti ovikelloa, äärimmäisen kihhkeässä mielentilassa. Heti kun avasin oven hyökkäsi kimppuuni ja alkoi nyrkeillä takoa minua. Soitin poliisit paikalle. Vrallinen syyttäjä nosti syytteen. Käräjien jälkeen joutui maksamaa ison  summan korvauksia.

Myönsi minulle olevansa sairas, siis påånupista.

Muutin pois.  Asun nyt kolmannessa kerroksessa. Kerroksissa 1 ja 2 asuu yksinäisiä naisia,  jotka molemmat ovat aivan yhtä sairaita ku em. nuori mies. Toiselle selvitin että tulen  tekemään poliisille ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta. Pelästyi niin että on hieman rauhoittunut.  Ei tietenkään yhtään parantunut

Vierailija
35/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä kävelemisen ääniä tai yleensäkkään mitään ääniä kerrostalossa kannataa muutta veke kyllä jokainen saa kävellä miten vaan. Ei ketään kämpästä heitetä ulos normaaleiden äänien takia. Valittajan kannattaa myös miettiä mistä lähtee valittamaan joskus naapuri ottaa tämän vaan vittuiluna ja tilanne voi pahentua sinun kannaltasi 😁

Aloituksesta on kulunut jo 3v. Taitaa ap olla jo varmaan kuolut, joten miksi necropostaat?

Vierailija
36/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ajastettuna koiran ääntä, seksiääniä yms. Alkoi naapurimummojen valitus kyllästyttää.

Typerä kakara olet.

Vierailija
37/37 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuapuri ylyhäältä kirjoitti:

Tässä on hauska video yläkerran naapureista,he oikein tehtailevat ääniä sen mukaan,mitä ihmiset valittavat :D

Alakerran naapurit eivät ymmärrä että äänet ylhäältä kuuluvat aina kovempaa.

Yläkerran naapurit ei tajua, että äänet kuuluu vahvemmin alas. Meillä kuuluu esim imurointi, vaikka välissä on yksi asunto. Ja TV aina . Ärsyttävää, kun on taustamelu jatkuvasti. Yöllä ne kanta-astujan äänet saattaa jopa herättää.

Olen kyllä sitä mieltä ettei nousta voi valittaa, mutta yläkerralaiset voisi huomioida, että kaikki lattialle osuvat kuuluvat vahvoina alas.  Ja linkous. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan