Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran sairastat?

Vierailija
04.02.2021 |

Niin, että olet jäänyt pois töistä?

Havahduin juuri siihen, että en ole viimeisen 6kk aikana ollut päivääkään pois töistä syystä, että olisin ollut sairaana. Ja minusta se on aika hyvin huomioiden sen, että työskentelen varhaiskasvatuksessa.
Hmmm....olisiko osasyy se ettei päiväkotiin saa nyt tuoda niitä puolikuntoisia räkäpalloja joille annettu mahdollisesti myös lääkettä aamulla, jotta jaksavat hoitopäivänsä jotenkuten eivätkä vaikuta ihan niin kipeiltä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin pois töistä maaliskuussa 2021 ja silloinkin huimauksen takia.

Eli yhtäkään flunssaa ei ole ollut yli vuoteen.

Vierailija
2/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Normaalisti sairastan ehkä jonkinlaisen yskä/nuha flunssan keväällä ja syksyllä kun ilmat vaihtuu radikaalisti, mutta kun lapset oli koulussa jossa oli sisäilmaongelmia ja sairastivat koko ajan, minäkin sairastin paljon useammin, en tosin töistä pois ole kovin paljon koska mulla yskäkin kestää yleensä 3 viikkoa.

Mutta nyt kun lapset eivät ole olleet syyslomasta asti koulussa, niin ylläri pylläri, kukaan meistä ei ole sairastanut kertaakaan, ja toki ollaan vältetty turhia ihmiskontakteja vapaa-ajalla, mutta sekä mies ja minä ollaan oltu töissä ja kaupassa olen käynyt normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olin pois töistä maaliskuussa 2021 ja silloinkin huimauksen takia.

Eli yhtäkään flunssaa ei ole ollut yli vuoteen.

Jaha.. aikamatkustaja...

4/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa '18 olin pois oksennustaudin takia. Olin kai silti onnistunut tartuttamaan muut, kun viikko pari tuosta siellä oli kunnon epidemia.

Vierailija
5/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. kerran kuussa migreenin takia. Välillä unettomuuden. En siis tarkoita huonosti nukuttua yötä, vaan sellaista yötä, kun en oikeasti nuku ollenkaan. Olen täysin työkyvytön ajattelutyöhön noina päivinä ja usein sitten tulee myös se migreeni.

Flunssa on viimeksi ollut syksyllä ja sitä edellisen kerran helmikuussa 2020.