Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat ilkeitä.

Vierailija
04.02.2021 |

Olin itse kouluikäisenä kiusaaja ja täysi mulkero. Hieman vanhempana rupesin häpeämään sitä millainen ihminen olen ollut ja siitä lähtien olen pikkuhiljaa alkanut arvostaa ihmisiä ja olemaan ystävällinen kaikille. Noh nyt 27-vuotiaani miehenä olen todennut, että erittäin monet ovat samanlaisia kuin minä olin nuorempana. Työpaikoilla ihmiset puhuvat pahaa toisistaan ja naureskelevat muiden virheille, tai ylipäätään olemukselle. Siis aikuiset miehet ovat tulleet minulle monta kertaa haukkumaan toisia työntekijöitä ja odottaneet minulta, että lähtisin tuohon pelleilyyn mukaan. No en tietenkään tuohon suostu, joten nyt he todenäkösesti naureskelevat minullekkin. Aika helvetin ärsyttävää, mutta ainakin tiedän nyt miltä se tuntuu. Olen ollut 3 eri työpaikassa ja sama homma kaikissa. Jopa ystäväni/kaverini tekevät tuota. Heille olen usein uskaltanut sanoa, että kuinka typerää tuo on. Mitään hyötyä siitäkään ei tosin ole ollut. Mulla on ruvennu jo vähän tulee sellane fiilis, et taidan säästää rahat pieneen kämppään jostain helvetin kaukaa mettästä. Lopettaisin työt ja menisin sinne asumaan yksin ja koittaisin elää mahdollisimman omavarasesti ilman muita ihmisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä muuttaa sinne sun kanssa?

Vierailija
2/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Itselläni meni mielenterveys juuri tuon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit terapiaa ei normi ihmine tollasesta ota nokkiinsa. Liian heikkoja nykyajan nuoret

Vierailija
4/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit terapiaa ei normi ihmine tollasesta ota nokkiinsa. Liian heikkoja nykyajan nuoret

Jaahas..

Vierailija
5/5 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla ylimielinen mulkku kun elämä rullaa eteen päin vaikka ei olisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi