Onko Suomessa maailman nirsoimmat naiset?
Siis jos mietitään pariutumista suomalaisten miesten kanssa?
Jokainen suomalainen mies voi nähdä eron ulkomaalaisten naisten kanssa ja heidän kiinnostuksen määrässä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä huomio. Suomalainen nainen on aika lapsellinen ja dramaattinen suhdekiemuroissaan ja lisäksi nirsous/ulkonäkö -suhdeluku on kyllä lähellä maailman kärkeä. Ei hevosella moottoritielle, tytöt!
Juuri tämä ihmetyttää eniten. Kaiken maailman púllúkat laittaa viestiä mutta hoikat naiset poistaa tai ei vastaa. Miten pelkkä hoikkuus voi luoda naisen noin nirsoksi?
Tää on kyllä kaunis trolli. Tai ainakin toivon, että tämä on trolli.
"Naiset on nirsoja, kun sellaiset naiset, joita haluaisin eivät vastaa minulle. Minulle vastaavat vain sellaiset naiset, jotka eivät kelpaa minulle, koska olen nirso"
Jep. Tämä on ihan klassikkoainesta. Ihan tekee mieli tehdä aaltoja tämän kaltaisen logiikan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä huomio. Suomalainen nainen on aika lapsellinen ja dramaattinen suhdekiemuroissaan ja lisäksi nirsous/ulkonäkö -suhdeluku on kyllä lähellä maailman kärkeä. Ei hevosella moottoritielle, tytöt!
Juuri tämä ihmetyttää eniten. Kaiken maailman púllúkat laittaa viestiä mutta hoikat naiset poistaa tai ei vastaa. Miten pelkkä hoikkuus voi luoda naisen noin nirsoksi?
Siksi, että hoikalla naisella on hitosti vaihtoehtoja, hänellä on varaa valita parhaat päältä. Miksi mätsäilet pullukoiden kanssa, jos et heistä ole kiinnostunut?
Ai suomalainen nainen dramaattinen? Oman kokemuksen mukaan (jota on paljon) ulkomaalaiset naiset ovat usein kiukuttelevia draamakuningattaria, jotka vaativat miehiltään jatkuvaa huomioimista. Kalliita lahjoja, tarjottuja ravintolaillasia, matkoja jne. Usein mies elättää naisen kokonaan eikä puhettakaan, että nainen vastapalveluksena esim. tekisi itse ruuat vaan ostetaan valmiina.
Että suomalaiset on keskimäärin hyvin "helppoluonteisia", toki kaikissa kansoissa on poikkeuksensa.