Olen syrjäytynyt yhteiskunnasta.
Olen syrjäytynyt koska kukaan ei halua auttaa minua. Ihan vain sen takia koska olen mies.
Kommentit (29)
Onko muita 2025 paikalla ketä olisi täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta.
Enkä siis tarkoita että eläisi omavaraisesti Luonnon helmassa vain näin yleensä
Itse olen. Ja vietän yksin päivät yms. Mitään pakollisia velvoitteita ei ole. Toki se että välillä käy kaupassa ruokaa.
Jokainen täällä on oman onnensa seppä
Mä oon syrjäytynyt jo aikaa sitten. Ja oon nainen.
Peli on kohdaltasi menetetty..juo vaan viinaa, ja anna mennä..
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syrjäytynyt jo aikaa sitten. Ja oon nainen.
tartu pulloon,ja juo
Kukaan ei tule kotiin apua antamaan , kaikki riippuu ihan sinusta itsestäsi miten haluat elämäsi viettää
Vierailija kirjoitti:
Onko muita 2025 paikalla ketä olisi täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta.
Enkä siis tarkoita että eläisi omavaraisesti Luonnon helmassa vain näin yleensä
Itse olen. Ja vietän yksin päivät yms. Mitään pakollisia velvoitteita ei ole. Toki se että välillä käy kaupassa ruokaa.
Olen ollut sivussa jo kauan. Minulla ei ole unelmia eikä tavoitteita. Pärjään kohtuullisesti taloudellisesti. Yksinäisyys ja sivullisuus kalvaa toisinaan.
En enää pystyisi olemaankaan ihmisten kanssa, ikään kuin kuuluen samaan heimoon.
Ei, on minä ja sitten on ne kaikki muut, jotka eivät ole minä. Meidän elämämme eivät risteä.
On hienoa myös olla vain. Kun vain on, antaa samalla myös muiden olla vain. Heti on paljon parempi kuin miljoonat muut ihmiset tässä maailmassa. Kuinka paljon onkaan ihmisiä jotka satuttavat toisia tavalla tai toisella, kylmäverisesti vievät toiselta kaiken.