Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syrjäytynyt yhteiskunnasta.

Vierailija
04.02.2021 |

Olen syrjäytynyt koska kukaan ei halua auttaa minua. Ihan vain sen takia koska olen mies.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokaisella on oma elämämme elettävänä, niin se taitaa olla. Nyt lähden kävelylle, iloitsen siitä, että olen terve ja aurinko paistaa. On niin paljon syitä olla kiitollinen.

Olen ihminen, jolla ei ole odotuksia itsensä suhteen, ei suuria tavoitteita. Olen vain. Annan pakkasen pyyhkiä surun pois.

On hienoa myös olla vain. Kun vain on, antaa samalla myös muiden olla vain. Heti on paljon parempi kuin miljoonat muut ihmiset tässä maailmassa. Kuinka paljon onkaan ihmisiä jotka satuttavat toisia tavalla tai toisella, kylmäverisesti vievät toiselta kaiken.

Vierailija
22/29 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri sinä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita 2025 paikalla ketä olisi täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta.

Enkä siis tarkoita että eläisi omavaraisesti Luonnon helmassa vain näin yleensä 

Itse olen. Ja vietän yksin päivät yms. Mitään pakollisia velvoitteita ei ole. Toki se että välillä käy kaupassa ruokaa.

Vierailija
24/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täällä on oman onnensa seppä

Vierailija
25/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syrjäytynyt jo aikaa sitten. Ja oon nainen. 

Vierailija
26/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on kohdaltasi menetetty..juo vaan viinaa, ja anna mennä..

Vierailija
27/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon syrjäytynyt jo aikaa sitten. Ja oon nainen. 

tartu pulloon,ja juo

Vierailija
28/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule kotiin apua antamaan , kaikki riippuu ihan sinusta itsestäsi miten haluat elämäsi viettää

Vierailija
29/29 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita 2025 paikalla ketä olisi täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta.

Enkä siis tarkoita että eläisi omavaraisesti Luonnon helmassa vain näin yleensä 

Itse olen. Ja vietän yksin päivät yms. Mitään pakollisia velvoitteita ei ole. Toki se että välillä käy kaupassa ruokaa.

Olen ollut sivussa jo kauan. Minulla ei ole unelmia eikä tavoitteita. Pärjään kohtuullisesti taloudellisesti. Yksinäisyys ja sivullisuus kalvaa toisinaan.

En enää pystyisi olemaankaan ihmisten kanssa, ikään kuin kuuluen samaan heimoon.

Ei, on minä ja sitten on ne kaikki muut, jotka eivät ole minä. Meidän elämämme eivät risteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi