Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nyt painavin ikinä?

Vierailija
04.02.2021 |

Eli painat enemmän kuin koskaan ennen.

Todennäköisesti olet.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt 60v, 101kg 184cm. Monta vuotta meni näin : lokakuussa 92kg, toukokuussa 98kg. Eli kesän liikunta pudotti painoa, tuli aina VÄKISIN talvella takaisin.

Vierailija
22/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. En tiedä paljonko painan, mutta en kai hirveästi yli 60 kg. Ainakin s-kokoiset vaatteet mahtuu edelleen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavimmillani olen ollut 80kg ilman raskautta. Juuri tänä aamuna vaaka näytti 71,5kg ja olen ihan tyytyväinen. Tästä eteenpäin en niinkään panosta painon laskuun vaan kiinteytymiseen. Yleensä jojoilen 74-77kg välillä, mutta nyt olen muuttanut ruokailu tottumuksia niin että painon pitäisi vähän ajan päästä olla (ja pysyä) normaalin rajoissa.

Vierailija
24/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen laihtunut koronan aikana 2-3 kg. Vielä 5-7 kiloa pois, niin olen ideaalimitoissa.

Vierailija
25/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Painavimmillani olin viimeisilläni raskaana, 74kg. Ilman raskautta maksimipaino on ollut 64kg. Nyt jo vuosia 58kg, tämä käy hyvin. Laihimmillani 46kg, mutta silloin olin teini.

Vierailija
26/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 7kg ylipainoa ei paha. Helppo tiputtaa noin pieni määrä.

Vierailija
27/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen kuuluisi olla "Oletko nyt painavimmillasi?".

Se oli tarkoituksella muotoiltu noin jotta sinä saat siitä huomauttaa.

Vierailija
28/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 7kg ylipainoa ei paha. Helppo tiputtaa noin pieni määrä.

Niinhän kaikki ajattelee, mutta kohta ylipainoa onkin 14 kiloa ja sitten 21 kg jne...

Vierailija
29/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En edes kummankaan raskauden aikana painanut näin paljon.

164 cm 74 kg tällä hetkellä. Puolitoista vuotta sitten paino oli 67 kg ja silloinkin olin jo painavimmillani. Mutta tää korona-aika on kyllä lisännyt kiloja huimasti; ehkä myös ikä. Olen 56-vuotias.

Vierailija
30/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut 18 kg enemmän nuorena.

Mutta koska nyt on paljon enemmän ikää ja edelleen läskiä riittää, ja nykyinen läski on löysempää, näytän luultavasti melkein yhtä painavalta kuin silloin. Ei ihan, mutta lähes.

Ikävä totuus.

Vierailija
31/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän viestiin vastaa varmaan todennäköisemmin ne henkilöt, jotka eivät ole nyt painavimmillaan. :D

Mutta juu en, olin varhaisteini-iästä saakka aina enemmän tai vähemmän normaalipainon ylärajoilla ja kolmenkympin jälkeen otin vasta itseäni niskasta kiinni ja lähdin pitkäaikaiseen laihdutusurakkaan. Miltei 15 kiloa lähti (monen vuoden kuluessa) ja nyt 36-vuotiaana alan olla missimitoissa. Kroppa tuntuu hyvältä. Vähän harmittaa, että tuhrasin teini-iän ja varhaisen aikuisuuden plösönä. Se vaikutti minulla itsetuntoon aika ikävästi. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
32/32 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen normaalipainoinen, ja 8 kiloa kevyempi kuin painavimmillani olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä