Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairaalaan (osastolle) tilata pizzan?

Vierailija
03.02.2021 |

Jos ei yhtään tykkää sairaalan ruoasta, onko osastolla olevan potilaan luvallista tilata sairaalaan esim. pizzan tai kiinalaista ruokaa? Jos itse (tai läheinen) menee käytävään noutamaan ruoan eli lähetin ei tarvitsisi tuoda sitä osastolle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodeosastokonkarina voin sanoa, että saa! Ota kuitenkin huomioon saako osastoltasi poistua esim. kahvioon. Jos ei saa, niin sitten kannattaa keskustella hoitajan kanssa. Jos saa, niin samalla haet kahviosta kahvin :D

Vierailija
22/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilattiin pitsaa aikoinaan jopa suljetulle osastolle! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sairaala mikää vankila ole.

Saako sinne sitten toimittaa viinaa ja kukkaa?

Minä vein kaverille kuoharia kerran.

Vierailija
24/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa korona-aikaan! Edes omaiset ei pääse katsoon, kuinkas sitten pizzalähetti?

Vierailija
25/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan päivämaksuun kuuluu kaikki ruoat, ja saa erikoisruokavalion mukaisena. Eikö näin ole kaikkialla? Miksi joku haluaisi tilata pizzaa?

Vierailija
26/27 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nykytilanteessa ainakaan voi? Eihän kukaan pääse vierailemaan. Toki jos pääsee ulos hakemaan lähetiltä pizzan.. itse olen monisairas ja viettänyt hyvin paljon aikaa sairaaloissa ja aina tykännyt ruoista todella paljon niin sinänsä hankala ymmärtää miksi joku haluaisi pizzasta siellä maksella :D

Vierailija
27/27 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just meikus osastol ja vaikka etukäteen kyseltiin ruokavaliota kuulin just et uusi sääntö: potilaille ei saa antaa ruokaa!!!! Kyseli enkö ottanu eväitä ja sano et woltilla voin tilata (itse en saa osastolta poistua!) Nykypolitiikka alkaa purra sairaaloissakin! Ihan kipeetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän