Pelaatteko uhkapelejä?
Kun välillä käyn pelaamassa pitkävetoa, niin en kyllä koskaan ole nähnyt, että naiset olisivat pelanneet pitkävetoa tai tulosvetoa, yleensä he pelaavat lottoa tai muuta arvontapelejä. Miten on, pelaatteko te?
Kommentit (11)
Sijoitan pieniä summia osakkeisiin. Kai sekin on eräänlaista uhkapeliä.
EIi mun mielestä ainakaaan pokeria kannata pelata netisssä koska siinä ei pysty lukemaan pelaajien kaikkia reaktioita ja pelityyylejä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri, jos ei treidaa. Ostamalla osakkeita ostan osan kohdeyhtiöstä. Kaipa ennen osakeostoa tarkistat missä kunnossa firma on?
Vedonlyöntiä harrastavia naisia on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
EIi mun mielestä ainakaaan pokeria kannata pelata netisssä koska siinä ei pysty lukemaan pelaajien kaikkia reaktioita ja pelityyylejä täysin.
Eikös siellä voita lähinnä ne, jotka jaksavat pelata pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Taii pystyy tietysti esiim sen etttä vaikka miten varovainen pelaaja on tai kuuinka uhkarohkea tai kuiinka liiian tasapainoiiinen ja liian järkevä on. Liiika järkevyyyskin on merkki jo siiitä etttä pelaaa tiettyjen kaaavojen mukaaan. Kaiikki on luetttavisssa. Se on rohkeuttta ja tasapainoa yhdesssä jotta kykenee voittamaaan. Riskien halllintaa mutta toisaaalta myös järkevää uhkapeliä.
Valitettavasti hevosiin on mennyt ja menee aika paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri, jos ei treidaa. Ostamalla osakkeita ostan osan kohdeyhtiöstä. Kaipa ennen osakeostoa tarkistat missä kunnossa firma on?
Ei, en tarkista mitään. Luen lähinnä uutisia ja sen mukaan sijoitan. Joskus sijoitukset ovat monta päivää niin, että en tarkista niiden kursseja. Sitten myyn voitolla olevia, kun tarvitsen rahaa. Ihan mukavasti on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti hevosiin on mennyt ja menee aika paljon rahaa.
Voi niillä myös voittaa. Olen tavannut miehen, joka on voittanut raveissa paljon rahaa. Oli ollut merillä neljä vuotta ja sen aikana oli opiskellut kaiken mahdollisen tiedon, mitä sai raveista ja ravihevosista käsiinsä. Oli voittanut kaksi kertaa Ruotsin suurimman ravipotin. Hän väitti, että palaamisensa perustui tietoon. Nykyään on varmasti voittanut paljon enemmän rahaa.
Nuorempana pelasin kauppojen pelikoineilla. Joskus olen hävinnyt satasia. Nykyään en enää pelaa. Ei kannata: rahat voi käyttää hyödyllisemminkin.