Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 60+ nainen, kerro elämästäsi

Vierailija
03.02.2021 |

Olen kiinnostunut lähinnä kunnostasi, terveydestäsi, kiinnostuksen kohteista ja mitä suunnitelmia tulevaisuudelle. Itse 46v ja jonkinlainen ikäkriisi menossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa! (Olen myös 40+).

Onko vielä erotiikka-elämää? Kokeeko himoa ja kiihkoa? Voiko ihastua ja rakastua?

Vai onko elämä (niinkuin mediassa monesti anmetaan ymmärtää) tylsää ja ainoa sisältö on kukkien istutus? Ja loppuelämä on ”kuolemaa odotellessa” menoa?

Vierailija
2/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suunnitelmia tulevaisuudelle, näin on hyvä. Toiveena tietysti että pysyisi terveenä. Harrastuksina lukeminen, koiran kanssa lenkkeily, puutarhanhoito, hiihto, uinti paitsi nyt korona-aikaan en ole käynyt uimahallissa. Ei elämä ole tylsää vaikka istuttelenkin kukkia, eikä ole erotiikkaa, saati himoa ja kiihkoa vaikka nuoruuden rakkauteni kanssa edelleen elellään yhdessä, viihdytään muuten, joskus otetaan paukut tai saunaoluet. Sauna lämpiää muutaman kerran viikossa ja maaseudun rauhassa asutaan, tykkään seurailla lintujen elämää ja muutenkin luonnon ilmiöitä. Työt lopetin pari vuotta ennen eläkkeelle pääsyä, sain sen verran säästöön että niillä elelen ja pidän niitä pitämättä jääneitä lomia. Olen terve ja aika hyvässä kunnossa kun ikäni olen liikkunut ja suht terveellisesti elänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 61v.

Metabolinen ikä mittausten mukaan 52v, veri yms arvot kunnossa, paino normaali, ei viskeraalista rasvaa vaikka rasvaprosentti onkin hilkun yli 30%. Toisaalta lihasmassaa 42%.

Harrastan pilatesta, puutarhanhoitoa, talviuintia ja matkustelua työn ja huvin vuoksi (muut paitsi puutarha katkolla)

Pari loukkaantumista vuosien mittaan tekee sen että kipuja on reilusti mutta en anna sen häiritä. Seksiä ja läheisyyttä kaipaisin enemmän, nuorempi mieheni on vähemmän aktiivinen kuin minä. Lisäksi kuopunsen etäkoulu on hieman hankaloittanut asiaa. Intohimoa olidi vaikka muille jakaa;)

Haaveissa muutto maailmalle ainakin osaksi vuotta, ehkä ensin 1 vuosi kiertäen eri paikkoja

Vierailija
4/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa elämää kuin ennenkin, kroppa kyllä vähän kankeempi. Seksi ei ole muuttunut, ehkä vähän harvemmin.

Vierailija
5/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa, vaikka olen "vasta" 59 v. Pari autoimmuunisairautta, jotka pysyvät kurissa lääkityksellä. Urheiluharrastuksina sähly, pilates, kahvakuula ja lenkkeily. Muita harrastuksia teatteri, festarit/keikat ja matkustelu. Eli harrastukset aika jäissä, liikuntaa lukuun ottamatta, koronan takia. Kiva työ ja työyhteisö. Ja juuri tuli pieni "ylennys". Aviossa lähes 40 vuotta. 3 lasta ja 1 lapsenlapsi. 5 vuotta ollut ilona myös 14 vuotta nuorempi rakastaja. Oma koti ja mökki. Ei velkaa. Koira lemmikkinä. Elämä on aika ihanaa.

Vierailija
6/7 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaanpa, vaikka olen "vasta" 59 v. Pari autoimmuunisairautta, jotka pysyvät kurissa lääkityksellä. Urheiluharrastuksina sähly, pilates, kahvakuula ja lenkkeily. Muita harrastuksia teatteri, festarit/keikat ja matkustelu. Eli harrastukset aika jäissä, liikuntaa lukuun ottamatta, koronan takia. Kiva työ ja työyhteisö. Ja juuri tuli pieni "ylennys". Aviossa lähes 40 vuotta. 3 lasta ja 1 lapsenlapsi. 5 vuotta ollut ilona myös 14 vuotta nuorempi rakastaja. Oma koti ja mökki. Ei velkaa. Koira lemmikkinä. Elämä on aika ihanaa.

14 vuotta nuorempi rakastaja? Wow, tuohon täytyy pyrkiä 😊😊

Vierailija
7/7 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ihan mukavaa..eläkkeellä, ikä 64 kohtuullisen terveenäkin  olen pysynyt, naimisissa jne.. oikeastaan nyt elämä on parempaa kuin ruuhkavuosina - ei stressiä työelämässä, jälkikasvu maailmalla, lastenlapset kivoja vaikka nyt ei tule kuin netin välityksellä jutelua,, voi harrastaa omia juttuja mielin määrin, parisuhde on vakiintunut omiin käytäntöihinsä ja rakkauskin riittää nyt paremmin kuin alkuaikoina, jolloin tuli kinasteltua niin rahasta kuin ajastakin. Nyt ei tarvitse. Jos vaan terveenä pysyy niin mikäs tässä on ollessa. En haluaisi nuoruusvuosia takaisin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme