Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisten tyyppien (miesten ja naisten) kanssa teitä on yritetty parittaa?

Vierailija
03.02.2021 |

Onnistuiko mätsäys vai ei?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ketjuun jo aiemmin mutta yksi tapaus unohtui. Eräs kaveri yritti parittaa minua samassa koulussa toista alaa opiskelevalle jääkiekkoilijakundille, joka oli TÄYSIN vastakohta miehille joista yleensä kiinnostun. Mies oli vieläpä kova bilettämään, kun taas itse inhoan juhlimista. Kaverini mielestä olisimme olleet täydellinen pari, minä tiestin jo ensinäkemältä ettei tule tapahtumaan. Eikä tapahtunut.

Vierailija
42/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä ollessani voimakastahtoinen isoäiteeni totesi että minulla pitäisi olla tyttöystävä ja hän olikin sopinut puolestani vaarin vähän nuoremman liikekumppanin tyttären kanssa treffit.

No menin sinne, vastassa oli nätti tataaritaustainen typy, eipä häntä juuri "aitosuomalaisesta" erottanut kuin nimen perusteella, uskontokin oli evlut.

Viihdyimme kyllä toistemme seurassa, kävimmekin muutamilla treffeillä mutta jotenkin juttu oli "liikaa" järjestetty että hommasta ei tullut mitään. Meitä suorastaan nauratti tuo vanhoillinen asetelma kuinka bisnekset paranisivat kun nuori polvi laittaisi hynttyyt yhteen.

Toisissa olosuhteissa eli "itsehankittuna" olisi voinutkin tulla jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/47 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailman parhaimman miehen kanssa", mutta mies oli täysi k*sipää. Hermostui ja suuttui lähes kaikesta, että se siitä.

Vierailija
45/47 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö olisi ollut tarjolla. Muuta en miehestä tiedäkään, asialla oli sen äiti :)

Vierailija
46/47 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/47 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan yrittänyt ikinä mitään. Ketään ei kiinnosta. Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi