Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisten tyyppien (miesten ja naisten) kanssa teitä on yritetty parittaa?

Vierailija
03.02.2021 |

Onnistuiko mätsäys vai ei?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyöttömän pilveä polttelevan hipin kanssa :D Ihan hyvin meni, tapailtiin muutama kuukausi, hauskaa oli. Pilveä en polttanut itse. Hippikin eli perinnöllä (ja epäilen että pilven myynnillä), niin ei tarvinnut rahaa miettiä.

Tampereella?!

Vierailija
22/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä yritti parittaa mua niin innokkaasti, että jotenkin syntyi (ihan sen kaverinikin takia) vaivaannuttava tunne, niin kuin HÄN olisi jotenkin hirveän kiinnostunut minusta. Siis selitti jostain kavereistaan ja humalapäissään jotenkin ylikehui minua samalla, sillä varjolla että kuinka hyvin me sovittais yhteen, on sääli että olen sinkkuna jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 16-vuotias minua yritettiin parittaa 20-vuotiaalle turkkilaiselle. Sukulaisnainen oli juuri mennyt naimisiin turkkilaisen miehen kanssa. Vaikka olin tehnyt selväksi etten ole kiinnostunut, niin se poika tuotiin käymään kun olin käymässä sukulaisnaiseni luona. Hän oli tullut autosta ulos ja odotti kerrostalon pihalla. Minulle soitettiin ja pyydettiin tulemaan alas äkkiä. Olin ihan että mitäs kivaa nyt tapahtuu. No, tuollainen ylläri, mutta en mennyt pihalle kun kuulin mistä on kyse (olin siis nähnyt sen pojan aikaisemmin eli tiesin etten ole kiinnostunut). Siitäkös sain raivon niskaan sukulaisnaiselta ja sen turkkilaiselta mieheltä. 

Vierailija
24/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yritettiin parittaa parille ikisinkulle poikamiehelle, jotka oli niin ällöttäviä tyyppejä ettei niiden kanssa kukaan halunnut olla edes työkavereita. Sitten meille tuli myös uusi todella kusipäinen työjohtaja, jolle mua yritettiin heti ekana parittaa. Oon itse outo asperger-nainen, mutta "kiva" kun mua yritetään parittaa mahdollisimman ärsyttäville ja oksettaville miehille. Kertoo varmaan siitä mitä minusta yleisesti ajatellaan :(

Vierailija
25/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tarjottu n. 25 v-28 v iässä kahdenlaisia miehiä, kun olin sinkku:

1. Peräkamarin poikia, joilla ei ole parisuhdekokemusta eikä sosiaalisia taitoja. Pahimmillaan pojan äiti/mummo on saattanut puhua, kuinka "Sopisitte niin hyvin yhteen meidän Pekan kanssa ja teillä on niin paljon yhteistä. Pekka asuu vielä kotona, tykkää rassata autoja, pelaa pleikkaa ja juo kaljaa silloin tällöin. Pekkakin sanoo, että vaimon pitäisi oloa tuollainen kuin sinä olet." Mielestäni mulla ja Pekalla ei ole muuta yhteistä kuin sama postinumero. Mua ei kiinnosta kalja, autot ja äidin passattavana oleminen. Ei myöskään sytytä, että laitetaan äiti tai joku muu asialle, itse pitää osata puhua.

2. Reippaasti itseäni vanhemmat miehet. Mulle tarjottiin liki 20 v vanhempia miehiä. Osa vetosi siihen, ettei tiennyt, minkä ikäinen työkaverinsa Pena on, kun "se on niin nuorekkaan oloinen". Osa ajatteli kai mun olevan niin epätoivoinen, että kuka tahansa kelpaisi. Kiva juttu, mutta todellako mun olisi 25 v sinkkuna pitänyt olla niin otettu, että joku 45 v Pena haluaa kanssani treffeille? Perheenlisäystä haluavansa ei myöskään kiinnostanut.

Joo, olin nirso enkä kelpuuttanut noita miehiä. 28 v iässä löysin onneksi ikäiseni miehen, joka on fiksu, samalla alalla ja muutenkin mulle sopiva.

Vierailija
26/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei koskaan ole yritetty parittaa kenenkään kanssa. Kai mun ystäväpiiri on sen verran fiksua, että ymmärtävät paremman päälle.

Kerran toki tutustuin illanvietossa kaverin serkkuun. Huomasin, että se on hieman ihastunut muhun. Ihan kivan oloinen poika. Vähän outo, mutta hyvällä tavalla. Mutten itse ollut kiinnostunut, koska hän asui todella kaukana. Huomasin kyllä, että kaverit olivat vähän innoissaan siitä, että se tykkäs musta.

Vierailija
27/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin näissä parituksissa ei tunnu olevan pääasia se, että sinkku löytää rakkauden vaan se, että saadaan näpäyttää ja nöyryyttää sinkkua ja näyttää tälle, missä tämän todellinen paikka on nokkimisjärjestyksessä.

Niin totta.

Minulle ei ole suoraan kerrottu että on yritetty parittaa vaan se on yritetty hoitaa niin, etten tajuaisi että koko juttu on alusta asti järkätty. Niin tyhmä en kuitenkaan ole että menisi läpi. Yhteistä noille miehille on ollut poikkeuksellisen huono ulkonäkö, huono kroppa, tyylitön pukeutuminen ja epäsiisti olemus, sekä pikaisella juttelulla ärsyttävä päteminen. Sori, mutta en ala kaunistelemaan. Ovat olleet korkeasti koulutettuja, osa hyvin arvostetulle alalle.

Ei mennyt nappiin enkä kiinnostunut yhdestäkään, vaikka ilmeisesti meidän olisi pitänyt jonkun mielestä olla samaa tasoa. Itse koin kyllä toisin. Olen edelleenkin sitä mieltä että muiden ihmisten ei pitäisi puuttua toisten seuranhakuun, varsinkaan jos siihen ei ole apua pyydetty. Minäkin osaan kyllä itse etsiä haluamani kaltaista seuraa kun sitä tarvitsen.

Vierailija
28/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kenenkään kanssa. Päinvastoin miehille on aina kerrottu heti kättelyssä, siis jos on vaikka on tavattu joissakin yhteisten kavereiden bileissä tms, ettei mua edes kannata yrittää kun ei mulle kuitenkaan kelpaa kukaan. Tämä on siis oikeasti lausuttu ääneen.

Ainoa muistamani kerta, kun joku on yrittänyt parittaa mua jollekulle, oli lapsena. Alakouluiässä eräs tuttavanainen kaavaili minua yhteen parhaan ystäväni veljen kanssa. Se on tasan ainoa paritusyritys, eikä tietenkään koskaan toteutunut sekään.

Enpä ollut aiemmin tajunnut tätäkään miettiä.

Vierailija
29/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä

Vierailija
30/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vähän puun ja kuoren välissä muutamia vuosia sitten. Kaverin kihlatun tuttava ihastui lapsuudenkaveriini ja ne yritti kovaa minusta tehdä välikäden asiassa. Vähän sitten saunaillassa yritin udella mitä mies tykkää tuosta uudesta ujosta tytöstä ja kaveri sanoi että ei nyt mitään naisia kun pitäisi muuttaa toiselle puolelle Suomea töiden perässä puolen vuoden sisään. Asiaan vaikutti myös että hän oli hiljan kokenut katkeran eron missä nainen oli pettänyt häntä.

Seuraavissa ryyppäjäisissä ei sitten kaverin mielitietty eikä hänen kaveri vain yksinkertaisesti tahtonut uskoa vaikka sanoin ettei homma tule luonnistumaan. "Ei se niin voi olla!"

Yritti sitten kääntää kaverini pään itse mutta yrityksistä huolimatta homma epäonnistui. Taisi vain olla vähän liian lyhyt aika eron jälkeen ja haavat vielä liian avoinna.

Vierailija
32/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin sinkkuaikoinani, etteivät ihmiset uskoneet mua sinkuksi. Tämä aiheutti sitä, että lähestymisiä ei tullut aidosti potentiaalisilta miehiltä. Sen sijaan nämä baareissa pyörivät elämäntapahaahuilijat saattoivat yrittää, kun eihän siinä mitään menetä.

Vierailija
33/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri yritti parittaa työkaverillensa. Meillä ei ollut mitään yhteistä ja ikäeroa 20 vuotta. Mies oli tyly ja ylimielinen. Tää paritus oli kaverilta jonkinlainen näpäytys. Halusi näyttää että en muka saisi parempaa. Kiero kaveri.

Vierailija
34/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo yritti parittaa seurakuntansa kanttorin kanssa, "mukava nuorimies" mummon mielestä. Eli 10 vuotta mua vanhempi ja näytti vielä vanhemmalta, pukeutui pappatyyliin.

Vierailija
35/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ikisinkkujen kanssa, joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä. Paitsi siis se, että olimme molemmat osapuolet heteroita. Siinä onkin hyvä lähtökohta parisuhteelle.

Vierailija
36/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini koitti ärsyttävyyteen asti parittaa minulle miehensä parasta kaveria. Kävin pari kertaa treffeillä ko. miehen kanssa, mutta ei napannut. Halusimme tuon miehen kanssa aivan eri asioita elämältä. Kerroin tämän suoraan ja asiallisesti. Vielä vuodenkin päästä noista treffeistä kaverini kyseli, enkö kuitenkin voisi kiinnostua tuosta miehensä parhaasta kaverista. Kaverin agenda oli ilmeisesti saada meistä kiva kaveripariskunta, jonka kanssa järjestää illanviettoja ja muuta sellaista.

Vierailija
37/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritettiin joskus parittaa itseäni 5 vuotta nuoremmalle maanviljelijälle, joka asui samalla tilalla vanhempiensa kanssa. Kaupunkilaisnaisena en hirveästi lämmennyt. Valitettavasti mies lämpeni ja soitteli mulle puolen vuoden ajan.

Vierailija
38/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien ja laihojen, leskien, eronneiden ja neitien kanssa. Avioliiton onnessa olevat työkaverit olivat sitä miltä, että minä, vapaa vanhapoika, en saa päästä elämästä helpommalla kuin he!

Vierailija
39/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joidenkin ikisinkkujen kanssa, joilla elämäntapa ei yhtään kohdannut. Yleisin selitys oli, että on niin kiva tyyppi, että toivoisivat sen löytävän jonkun.

Vierailija
40/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko se parittamista, ku äiti jankutti jatkuvasti yhestä tytöstä, joka sai pelkkii kymppejä ja ysejä todistuksiinsa. Semmone tyypillinen hikari, joka tähtää korkeelle. Ei kiinnostanu yhtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan