Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkälainen olisi mailma, jos miehiä ohjaisivat tunteet
03.02.2021 |
?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Just just. No ei tarvittais kyllä edes sotia, kun kaikki kuolisi ihan vaan selkään puukottamalla. Ja jos jäisikin kitumaan, loputon juoruaminen, märehdintä ja "kaverikoskettelu" ajaisi hyppäämään katolta.