Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaiset hiukset teillä on?
Kommentit (23)
Puolipitkät (?) värjäämättömät punaruskeat. AINA sähköiset, myös kesällä mutta talvella todella paha sähköisyys. Pidän hiukset aina kiinni sillä tulen hulluksi kun sojottavat joka paikkaan. Ohuet. En tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hartioille ulottuvat tasapitkät, luonnonkiharat, kultaisen tummanvaaleat, paksuhkot, värjätty omaa väriä lähellä olevalla värillä harmaiden peittämiseksi.
Alue: Aihe vapaa
Pitkät, paksut, punertavat. Ennen oli suora tukka, nyt keski-ikäisenä alkanut muistuttaa 80-luvun hevimuusikon tukkaa. On siis mennyt kiharalle.