Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulisi sota ja naisten vaihtoehdot olisi mennä sotimaan tai synnyttää, kumman tekisit?

Vierailija
03.02.2021 |

Ihan ajatusleikkinä kysymys. Tarkoitan hedelmällisessä iässä olevia naisia.

Kyllä se sotimisen puolelle kallistuisi itsellä...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka väittää että menisi mieluummin sotimaan, valehtelee.

Perustelut? Itse en koskaan ikinä milloinkaan halua läpikäydä raskautta ja synnytystä. Tai voin harkita jos hyvän seksin jälkeen minut vaivutetaan koomaan ja lapsen poisoton jälkeen minua korjaillaan ennen herätystä entistä ehommaksi. Mutta muuten en. Mieluummin kuolen, vaikka siellä sodassa

Vierailija
42/44 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan osalla vastaajista mennyt asepalvelus ja sotiminen sekaisin?

Jos nyt otetaan tähän jotain perspektiiviä niin enemmistö naisista synnyttää ihan vapaaehtoisesti, kun taas vain pieni vähemmistö lähtee vapaaehtoisesti asepalvelukseen.

Sotiminen on sitten ihan eri luokan juttu. Yksikään nainen tässä ketjussa ei lähtisi sotaan jossa voi menettää henkensä tai jos ei menetä, joutuu pamauttamaan vastapuolen perheenisiltä ja perheenäideiltä kirjaimellisesti aivoja pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt vielä vanhana? Pitääkö se lapsi hoitaakin? Voisin synnyttää mutta öitä en enää valvo.

Vierailija
44/44 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan osalla vastaajista mennyt asepalvelus ja sotiminen sekaisin?

Jos nyt otetaan tähän jotain perspektiiviä niin enemmistö naisista synnyttää ihan vapaaehtoisesti, kun taas vain pieni vähemmistö lähtee vapaaehtoisesti asepalvelukseen.

Sotiminen on sitten ihan eri luokan juttu. Yksikään nainen tässä ketjussa ei lähtisi sotaan jossa voi menettää henkensä tai jos ei menetä, joutuu pamauttamaan vastapuolen perheenisiltä ja perheenäideiltä kirjaimellisesti aivoja pellolle.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että on naisia jotka lähtisivät? Olen harrastanut ampumista, en pidä ihmisistä. Kun sota alkaa, antakaa vain ase ja kertokaa mistä vihollinen tulee niin lähden. Tosin sota todennäköisesti hoidetaan sen toisen valtion osalta jollain ydinaseella jolloin minun toiminnallani ei ole mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä