Jos tulisi sota ja naisten vaihtoehdot olisi mennä sotimaan tai synnyttää, kumman tekisit?
Ihan ajatusleikkinä kysymys. Tarkoitan hedelmällisessä iässä olevia naisia.
Kyllä se sotimisen puolelle kallistuisi itsellä...
Kommentit (44)
Sotimaan tietysti. Siinä sentään tapetaan useinmiten nopeasti toisin kuin synnytyskidutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys ja hölmöt vaihtoehdot. Ei armeijaa käymättömällä sodassa mitään tekisi.
a) Luuletko, että kaikki sotilaat olivat ehtineet käydä armeijan, kun Suomi oli sodassa?
b) Etkö tiedä, että naiset voivat nykyään käydä armeijan?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita perässä raahattavia ja autettavia. Toiminnallaan aiheuttaa miestappioita.
No niin. Tässä se taas nähdään, se miesten yleinen mielipide. Samaan aikaan jaksetaan uuulista kuinka epäreilua on, että armeija on vain miehille pakollista.
Saatanan tuuliviirit, koittakaa nyt jo päättää.
Höpö höpö mitä juttuja. Synnyttää haluan muutenkin, mutta ei taida onnistua.
Ei asetta naiselle, tai ehkä kaulin.
Sotimaan. Mutta haluaisin olla yksinäinen susi enkä kulkea joukko-osaston mukana. Ase, panoksia, minä ja koira. Napsisin monta ennen kuin osuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita perässä raahattavia ja autettavia. Toiminnallaan aiheuttaa miestappioita.
No niin. Tässä se taas nähdään, se miesten yleinen mielipide. Samaan aikaan jaksetaan uuulista kuinka epäreilua on, että armeija on vain miehille pakollista.
Saatanan tuuliviirit, koittakaa nyt jo päättää.
Tämä on taas näitä cod:in pelaajia jotka luulevat tietävänsä sotimisesta kaiken lol. Näistä ihmisiä pelkäävistä löysistä lätjykkäistä ei olisi yhtään mihinkään tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys ja hölmöt vaihtoehdot. Ei armeijaa käymättömällä sodassa mitään tekisi.
a) Luuletko, että kaikki sotilaat olivat ehtineet käydä armeijan, kun Suomi oli sodassa?
b) Etkö tiedä, että naiset voivat nykyään käydä armeijan?
A) Enimmäkseen kyllä. Jotkut vapaaehtoiset eivät olleet.
B) Suurin osa naisista ei ole käynyt, joten heille sotiminen ei olisi vaihtoehto.
Nainen puolustaa maataan parhaiten kotirintamalla. On vaan tiellä tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Sotimaan. Mutta haluaisin olla yksinäinen susi enkä kulkea joukko-osaston mukana. Ase, panoksia, minä ja koira. Napsisin monta ennen kuin osuisivat.
Miksi raahaisit koirasi sotaan? Tuskin se mikään sotakoira on...
Tekeytyisin välittömästi naiseksi ja synnyttäisin Baby Björnin peräaukostani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttäisiinkö miehiltäkin sitten, että menetkö taistelemaan vai jäätkö siitoshommiin kotirintamalle?
Ja taas esimerkki älykkyydestä huoh, ei ole "siittäminen" ihan sama asia kuin synnyttäminen senkin tumpelo.
Jonkun ne lapset pitäisi alulle laittaa vai keinohedelmöitystäkö käytettäisiin?
Vois valita sen ”synnyttää”. Olen ”hedelmällisessä iässä”, mutta tuskin tulen enää raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi raahaisit koirasi sotaan? Tuskin se mikään sotakoira on...
On hyvä jäljittämään ja toisi seuraa ja lämpöä. Ilmaisisi lähestyvät viholliset kuten nyt irtiollessaan ilmaisee lähestyvät lenkkeilijät niin osaan kytkeä sen ennen kun itse nään ne.
Olen jo hedelmällisen iän ylittänyt, mutta vastaan sen mukaan, kuinka ollisin toiminut, jos tuo tilanne olisi tullut eteen silloin, kun olin hedelmällisessä iässä.
Nuorena sinkkuna olisin ilman muuta lähtenyt sotimaan. Jos naisilla olisi ollut silloin mahdollisuus suorittaa asepalvelus, olisin sinne hakenut. Olisinko päässyt, sitähän ei tiedä kukaan.
Sitten kun olin jo perheellinen, olisin jäänyt kotiin synnyttämään/lapsiani hoitamaan.
Sotimaan. Tai rintamalle hoitamaan haavoittuneita, hoitamaan ruoka-huoltoa jne.
Jos sota-aikana joku synnyttäisi, pitäisi jonkun niitä lapsia hoitaakin. Ja sodassa haavoittuneita/vammautuneitakin pitäisi jonkun hoitaa. Jonkun pitää tehdä ruoantuotantoon liittyviä töitä, jotta sotilaat saadaan ruokittua. Jne. On paljon normaalielämäänkin liittyviä töitä, jotka pitää tehdä myös sota-aikana. Muuten kuollaan kaikki, ja hävitään sota.
Miksi kommentti naiseksi tekeytymisestä poistettiin "asiattomana"?! Pohjoiskorealaista menoa.
Jokainen joka väittää että menisi mieluummin sotimaan, valehtelee.
Synnytys kestää vuorokauden ja sota vuoden. Valitsen synnytyksen.