Ei vois sitten vähää vähempää kiinnostaa joku ”hauskanpitosuhde”.
Juuri äsken sain ehdotuksen tuollaisesta puolitutulta jannulta. Ei vois sitten vähää vähempää kiinnostaa pitkän työpäivän jälkeen (vuorotyö) ruveta kiireellä kaunistautumaan, siivoamaan ja lapsia paimentamaan aiemmin nukkumaan että joku pe rsläpi tulee tänne höyläämään meikäläistä. Fu*k off!
Sellanen hauskanpito voisi kiinnostaa että tulee tänne työpäivän jälkeen laittamaan ruokaa ja imuroimaan, sen jälkeen voisi painua ovesta ulos.
Kommentit (28)
Surullista kun elämässä ei ole enää nautintoja. Ehkä sitten eläkkeellää uskaltaa taas elää.
Teillä ei kiinnostukset kohdanneet. Ei siitä tarvitse sen enempää hermostua.
Jos laitan ruokaa ja imuroin, annatko sen jälkeen höylätä? Voin viedä vaikka roskatkin mennessä!
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun elämässä ei ole enää nautintoja. Ehkä sitten eläkkeellää uskaltaa taas elää.
Elämässä on paljonkin nautintoja, mutta löyhät panosuhteet vaivannäköineen eivät kyllä enää kuulu niihin.
Ei ap, mutta samaistun
Turn the tables. Voithan sä mennä sen luo, sit se tekee sulle mitä sä haluat ja häivyt paikalta kun oot valmis.
Minua taas ei minkään muunlainen suhde enää kiinnosta. Parasta on just se, että on joku kiva tyyppi, jonka kanssa voi käydä ulkona, ja harrastaa tyydyttävää seksiä ilman sen kummempia parisuhdepelleilyjä.
Mitä vaivannäköä siinä on? Levittää jalat? Ehkä pesee pilperon säännöllisesti...ei minusta kauhean vaivalloista. Ohjaa se kaveri meille!
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei minkään muunlainen suhde enää kiinnosta. Parasta on just se, että on joku kiva tyyppi, jonka kanssa voi käydä ulkona, ja harrastaa tyydyttävää seksiä ilman sen kummempia parisuhdepelleilyjä.
Amen.
(ja ok myös awomen, pidetään vihervassarit tyytyväisinä)
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri.
Epäinhimilllistäminen toimii betoihin ja 15 vuotiaisiin poikiin. Jossain vaiheessa mies huomaa, että krokotiilinkyyneleet ja tyhjästä suuttuminen ovat manipulointikeinoja, joihin ei ole pakko lähteä mukaan.
Älä kaunistaudu tai siivoa, äläkä aloita minkäänlaista suhdetta pe rsläven kanssa vaan keskity nauttimaan jonkun ihanan miehen kanssa. Tollanen järjestely ois just paras, saispa itsekin..
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan ruokaa ja imuroin, annatko sen jälkeen höylätä? Voin viedä vaikka roskatkin mennessä!
Eli itsesi
Eihän se mitään nautiskelua ole jos se tuntuu pakottamiselta. Nautiskelet sitten kun on elämässä paremmin aikaa.
Ap on ihan oikeassa! Kyllä elämässä se rima pitää olla vähän korkeammalla kuin tuollainen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Näin just. Ja toinenhan kertoi rehellisesti, mitä oli hakemassa, eikä esittänyt tai feikannut mitään. Minusta reilu ehdotus, ja tosiaan, jos ei se ehdotettu asia ole oma juttu, voi ihan kohteliaasti kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kun ei hauskaa pidetä.
Ei ole ollut tapana.
Sulla on mun luonto. Oon liian vanha ja väsynyt tuollaiseen. Haluan elämältä muuta.