Millainen on mielestäsi tyhmä kysymys kun aina sanotaan ettei niitä olekaan?
?
Kommentit (12)
Jaan oppilaille artikkelin, novellin tms. monisteena. Aina joku kysyy, että pitääkö tää lukea. No ei, kun ihan huvikseen monistin ja annoin sulle. Katsellaan sitä hetki ja tehdään sitten vaikka paperilennokki.
Oikeasti tyhmiä kysymyksiä on maailma täynnä. En tajua tuota sanontaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaan oppilaille artikkelin, novellin tms. monisteena. Aina joku kysyy, että pitääkö tää lukea. No ei, kun ihan huvikseen monistin ja annoin sulle. Katsellaan sitä hetki ja tehdään sitten vaikka paperilennokki.
Tämä nauratti! Toinen omasta kokemuksestani kumpuava on se, kun sanon että seuraavaksi tehdään tehtävät sivulta 62 tai luetaan kappale neljä, niin joku kysyy aina "onko pakko?" Ei, huvikseni sanoin. Vastaan yleensä että en voi pakottaa, mutta sitten jää tehtävät tekemäti ja numero laskeepi, ja siitä luokalle jääpi. Että ihan oma valinta.
Töissä välitän tiimin jäsenelle asiakkaalta lomakkeen, joka pitää täyttää ja kirjallinen pyyntö täyttämisestä.
Melkein aina tulee kysymys, pitääkö tämä täyttää. En tiedä miten tulkita kysymys, koska en päätä täyttämisestä ja en ole pyynnön tekijä.
Ollaan juuri käyty läpi jokin työasia. Vaikka "siniset paperit menevät tähän laatikkoon". Heti joku kysyy, että mihin siniset paperit laitetaan eli ei vain kuunnellut ja turhaa ajanhukkaa, kun sama asia kerrataan sitten kaikille uudestaan.
Siskoni miehensä kanssa on peto kysymään tyhmiä - tai kommentoimaan tyhmästi.
Eivät jaksa yleensä kuunnella kuin itseään ja toisinaan.
Hyvin on painunut mieleeni, kun olin vanhempieni uutta (siis heille uutta) asuntoa siivoamassa ja heitä sinne muuttamassa omalla lomallani kuten noillekin oli kerrottu. Pariskunta poikkesi sinne kahville ja siskon siippa kiitti minua postikortista, jonka olin heille edellisen vkon lomareissultani lähettänyt. Seuraavaksi hän sitten kysäisi, koskas pidän lomiani...
Millainen on tuntemasi 12.5. syntynyt ihminen.