Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannepaino 157cm mittaiselle naiselle?

Ap
03.02.2021 |

Mikä olisi sopiva paino naiselle joka 157cm?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157cm, 45kg. Lääkäri sanoi että painoni on hyvä.

Vierailija
2/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja itselläni on paras olo ollut kun painoin 55-56 kg. Nyt on painoa tullut iän myötä melkein 10 kiloa lisää. Ei tunnu hyvältä, mutta laihdutaminen tässä iässä (58 v) on tosi työlästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 55kg ja olen siis tuon 157cm. Monen mielestä pullea mutta itse tykkään. Olen ollut laihempikin mutta silloin tuntui että olen liian laiha enkä pitänyt miltä oma keho tuntui ja näytti. 

Vierailija
4/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, on todella vaikea sanoa. Kuten huomaatkin niin olet saanut erilaisia vastauksia. Sopiva paino on niin yksilöllistä. Millainen ruumiinrakenne sinulla on? Oletko siro vai kenties raskasrankenteinen tai jotain siltä väliltä? Sekin vaikuttaa, onko sinulla pituuteen nähden pitkät jalat vai pitkä selkä. 

Jos olet siro niin luultavasti ihannepainosi on alle 50 kiloa mutta raskasrakenteisena yli 50 kiloa voi olla se ihannepaino. 

Vierailija
5/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samanpituisena olen itse kokenut oloni parhaaksi vajaat 50-kiloisena kun ei ollut paljoa lihasta. Toisaalta nyt 54-kiloisena olen paljon timmimpi, kun käyn salilla.

Vierailija
6/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen just tuon mittainen ja painan nyt 62 kg. Nuorempana painoin noin 57 kg aina, mutta iän myötä painoa on tullut väkisin vähän lisää, vaikka olen erittäin urheilullinen. Olen siis melkein viisikymppinen kestävyysurheilun harrastaja. Vyötärö ja lihasta löytyy enkä näytä pulskalta, mutta haluaisin painaa pari kiloa vähemmän. 

Vierailija
7/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 56kg

-ap

Vierailija
8/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että vaimoni (165 cm) painaa 52 kg, sanoisin että maksimissaan 50 kg.

Vierailija
9/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 56kg

-ap

Tuo on aivan normaali paino pituisellesi. Kuten jo aikaisemmin täällä mainittu se mikä paino sopii juuri sinulle riippuu siitä millainen kehotyyppi on. Siro vai raskaampi, onko esim. lihaksia. Tietenkin myös se missä itsestäsi tuntuu hyvältä.

Vierailija
10/10 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino jossa tunnet olosi hyväksi. Ei se sen kummempata ole. :) Jotkut naiset kikkailevat ihan liikaa numeroiden kanssa painoasioissa.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä