Minulta puuttuu kokonaan yhteisöä ja tukiverkosto :( Mä en jaksa enää, en tiedä mitä varten elän.
Täällä vaa itekseen. Ei koskaan ole ketään kenen kanssa jakaa ajatuksia, ei ole koskaan mitään odotettavissa.
Minulla on niin kova kaipuu siihen että kuuluisin johonkin mukaan.
Kaipaan myös sitä että olisi jotain mitä odottaa :( asun helsingissä eikä täällä ole mitään järjestöjä, ei salonkeja mihin menn ihmisten kanssa keskustelemaan.
Kommentit (4)
"asun helsingissä eikä täällä ole mitään järjestöjä, ei salonkeja mihin menn ihmisten kanssa keskustelemaan."
mitä horiset! onhan vaikka mitä,sininahuha,diakonissalaitos,hursti,spr,rälläkkä sun muut uskovat...en jaksa enempää mainita
mee naamakirjaan ja eti, sieltäkin voi löytää
Anna muille sitä mitä itse kaipaat ja saat saman takaisin. Vapaaehtoistyö. Eläinten, asunnottomien parissa. Mene ulos, ota kontaktia.
Oman lähipiirin luominen ja pitäminen vaatii oman työnsä. Miten noin on käynyt ettet ole osallistunut mihinkään ja minne elämäsi ihmiset ovat joutuneet? Helsingissä on vaikka mitä järjestöjä, vapaaehtoistoimintaa ym mihin osallistua. Vaatii uskallusta mennä mukaan ja sitä, että sitoutuu.
olen niin valtavan katellinen niillä jolla on jäänyt ystäväporukat kouluajoista ja tämän lisäksi vielä ihanaa työyhteisöä. Niillä on aina tekemistä, aina tukena muita.