Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaanko sittenkään miehelle? Kyse rahasta.

Vierailija
02.02.2021 |

Olen sihteeri joka ei kovin suuria summia tienaa. Kuitenkin tulen toimeen ja joskus voin matkustella tms.

Miesystäväni seurusteli ennen minua korkeapalkkaisen kanssa ja on minulle alusta saakka kertonut kuinka tällä naisella oli rahaa jne.

Mies on kuitenkin sanonut minulle kuinka raha ei hänelle merkitse mitään(?) eli kuulemma arvostaa minua. Mies kuitenkin laittaa someen kuvaa uusista autoistaan ja muutenkin raha tulee hänen puheissaan välillä ilmi.

Nyt hän vitsaili minulle kuinka minun kannattaisi pyrkiä johonkin johtajaksi jotta minä voisin elättää meitä (asumme kauempana toisistamme). Loukkaannuin tästä vitsailusta koska en ikinä pysty tarjoamaan hänelle mitään rahallista hienoa elämää.

Onko meidän arvomaailmat kuitenkin liian kaukana toisistamme vaikka hän muuta väittääkin :(
Onko muilla kokemusta parisuhteista jossa raha oli tärkeä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jättää sinut ja masennut.

Vierailija
2/20 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille raha on tärkeämpää kuin antavat ymmärtää, itsekin jäänyt yksin kun ovat lokit aina löytäneet jonkin varakkaamman naisen. Lokitelkoon ne akat perikatoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkatte yhdessä, niin tuo raha asia tulee teidän väliin vielä pahempana kuin nyt. Kokemusta on. Jos mies on noin rahakeskeinen, niin muut arvot onkin sitten p*rseestä.

Vierailija
4/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa jos sulla on hyvät tissit, onko ?

Vierailija
5/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee.

Vierailija
6/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo sanoa, että raha ei ole tärkeää. Eihän se olekaan, silloin kun sitä on. Mutta kun sitä ei ole... ei ihmiset käytännössä halua elintasostaan luopua, vaikka "kumppanin tuloilla ei ole väliä ". Minäkin tapailin hetken miestä, jolle "kumppanin tuloilla ei ole väliä ". Kummasti silti odotti minun maksavan puolet hänen elintasostaan, johon minulla opiskelijana ei ollut varaa. Köyhäily ei käynyt ja yllättäen juttu loppui siihen.

Vierailija
7/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö lokkeilee kustannuksellasi?

Vierailija
8/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi riittänyt jo tuo exän varakkuudesta keuliminen. Kiitos hei ei.

Vierailija
9/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde lienee tuore?

"Nyt hän vitsaili minulle kuinka minun kannattaisi pyrkiä johonkin johtajaksi jotta minä voisin elättää meitä (asumme kauempana toisistamme)"

"Miesystäväni seurusteli ennen minua korkeapalkkaisen kanssa ja on minulle alusta saakka kertonut kuinka tällä naisella oli rahaa jne."

"Mies kuitenkin laittaa someen kuvaa uusista autoistaan" Montako autoa mies on kerinnyt jo vaihtaa.... :O

Oikeasti: onkohan se miesystäväsi raha-asiat kunnossa oikeasti, ja onko sen elämä pelkkää autovelkaa....? Mun tuttavapiirissä ei ole ketään, joka postailisi someen kuvaa autoistaan, ainoastaan yksi joka kunnostaa vanhoja autoja ja laittaa kuvan joskus että projekti etenee tai kun se on valmis. Mihin menee kauan.

Ilmeisesti kuitenkin raha on miesystävällesi tärkeää. Itse en puhu rahasta, olen paljon varakkaampi kuin aviomieheni, ja hän tietää sen, mutta en puhu rahoistani enkä varsinkaan leveile niillä tai ehdottele vitsilläkään moisia "sähän voisit elättää meitä" työpaikkaehdotuksia. . (ja sehän se minut sai huolestumaan että mikä tyyppi tuo on, onko luottotiedot kunnossa ja kaavaileeko lokkeilevansa sun rahoillasi).

Minusta rahoilla leveily ja niistä jatkuva jauhaminen on aika kornia käytöstä, varsinkin kun tietää että toisella on pienemmät tulot.

Veikkaisin että tuosta ei hyvä seuraa.

Vierailija
10/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raha sinule itsellesi herkkä paikka? Jos on, saatat ottaa ohimennen heitetyt vitsiksi tarkoitetut lausahdukset liian vakavasti. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat. On tavnomaista, että uudet autot ja muut hankinnat esitellään kuvien kera.

Vierailija
11/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille raha on tärkeämpää kuin antavat ymmärtää, itsekin jäänyt yksin kun ovat lokit aina löytäneet jonkin varakkaamman naisen. Lokitelkoon ne akat perikatoon.

Miehille raha on usein tärkeää mutta ei tuolla tavoin. Lähinnä aiheuttaa komplekseja jos nainen on liitossa se joka tienaa. Mies on todennäköisesti vain vitsaillut tuolla asialla ja halunnut vaan painottaa kuinka hän on suhteessa se joka sitä rahaa tekee (ja hän nauttii tästä koska se boostaa hänen egoa). Tässä nyt ei mielestäni ole mitään pahaa ellei se mene kaiken edelle ja liian isoihin mittasuhteisiin.

Vierailija
12/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinun pitäisi tarjota miehelle jotain hienoa kallista elämää? Eikö hän itse käy töissä??

Vierailija
13/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi riittänyt jo tuo exän varakkuudesta keuliminen. Kiitos hei ei.

Joo, juoksisin ja lujaa.

Vierailija
14/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on itse tyhjätaskuinen naistennaurattaja, joka on kussut raha-asiansa ottamalla turhaa velkaa pinnallisiin juttuihin, ja etsii nyt rikasta, hyväuskoista hölmöä itselleen elättäjäksi. Yhtä varoitusmerkkiä koko "mies".

Vierailija
15/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tee hyvää vaikutusta tuollainen mies. Unohda se. Sulla on mahis kyllä vauraustua. Nosta säästöastetta ja sijoita osakkeisiin. Äläkä kerro siitä deitille.

Vierailija
16/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on oltava Porvoosta.

Vierailija
17/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa epävarmalta tai vaan ylikiltiltä, mies saattaa tosiaan ollakin joku sekopää narsisti joka tykkää käyttää hyväksi tuonkaltaisia ihmisiä käyttämällä hyväksi heidän herkkyyttään.

Vierailija
18/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko raha sinule itsellesi herkkä paikka? Jos on, saatat ottaa ohimennen heitetyt vitsiksi tarkoitetut lausahdukset liian vakavasti. Teot ratkaisevat enemmän kuin sanat. On tavnomaista, että uudet autot ja muut hankinnat esitellään kuvien kera.

Kiva vitsi, että ex oli niin varakas. Minulle totaalinen turn off on exään vertailu, exästä toistuva puhuminen, jossa häntä kehutaan tai haukutaan.

Vierailija
19/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa epävarmalta tai vaan ylikiltiltä, mies saattaa tosiaan ollakin joku sekopää narsisti joka tykkää käyttää hyväksi tuonkaltaisia ihmisiä käyttämällä hyväksi heidän herkkyyttään.

Narsisti ei aloita tuollaisia puheita suhteen alussa. Sekopää kyllä voi aloittaa.

Vierailija
20/20 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu siitä annatko Annelia, nieletkö jne.

Tämäkö vuoksi osa miehistä on valmiita menettämään kaiken? Ihan sullekin tiedoksi, että netistä voi tilata puoleksi tunniksi kerrallaan seuralaisen. Et tarvitse tuohon vaimoa.