Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä teen?

Vierailija
05.08.2006 |

Rakastan miestäni. Tapasin keskiviikkona baarissa ulkopaikkakuntalaisen miehen, juteltiin, ei siis muuta. Vaihdettiin numeroa, nyt laittoi mulle tekstaria, tahtois tutustua. Vastaanko sille ja mitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ystäviä, joiden sukupuoli on mies.

Vierailija
2/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sulta halua muutakuin persettä se vieras mies! Josset sitä vielä tiennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mies ja mun tekis mieli pettää sen luottamus ja sekottaa omakin elämäni. se ei ehkä ole kaiken sen arvosta, mutta huvittasko sua lähtee kahville ja alkaa kolmanneks pyöräks, jotta voit sitten tuntea itsesi tosi paskaks jätkäks.

Vierailija
4/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa lauseessasi jo tulikin. Eli jos laitat viestiä, korrektisti ilmoitat hänelle että olet onnellisessa suhteessa. Tai sitten jätät kokonaan vastaamatta.

Jokaisessa suhteessa tulee niitä aikoja, kuin jokin muu " tuolla ulkona" kiinnostaa, mutta niistä on vain päästävä yli. Mieti, onko nykyinen suhteesi riskeeraamisen arvoinen? Kuvittele miehesi ilme, jos saisi tietää että olet ollut toisen miehen kanssa?

Näillä asioilla ei ikinä kannata leikkiä. Suojelet itseäsikin, jos nyt vaan kylmästi unohdat tuon tyypin - sillä myöhemmin se voi olla jo mahdotonta, jos olet antanut itsesi mennä liian pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä