Paras rasva superkuiville käsille?
Käsien iho halkeilee ja vuotaa verta päivittäin. Kirveleviä pikku haavoja/halkeamia rystyset täynnä etenkin pakkasella. Nyt joutuu pesemään koronan takia käsiä alvariinsa plus käsidesit. Kaikki kuivattaa. Mikä rasva olisi hyvä? Kokemuksia?
Kommentit (9)
Louis Widmer Remederm Silver -voide. Käytin syksyllä kun kädet hajosivat töissä käsidesin takia. Tuolla parani ja jatkoin saman merkin normaali käsivoiteella. Todella suosittelen, haavat hävisivät supernopeasti.
O'keefe working hands on myös omien käsien pelastus joka talvi.. Aivan ehdottomasti parasta.. Suosittelen.. Itsellänikin rystyset halkeili ja vuosi verta..yöksi vielä puuvilla käsineet(itse käytän ihan marketista saatavia valkoisia puuvilla käsineitä jotka on tarkoitettu käytettäväksi kumihanskojen alla, maksaa 1e) voide kerroksen päälle niin kyllä on aamulla jo aivan eri kädet..
Olen käyttänyt L'occitanen dry skin hand creamia, mutta se haju kirvelee silmiä. Hyvä rasva pilattu kaamealla kukkaiskäryllä.
Täältä ääni myös Working Hands-rasvalle. Myös saman sarjan kantapäärasva on hyvää
Tarkista ekaksi sisältääkö saippuasi sodium lauryl sulphatea. Se aiheuttaa monien käsille just tota ja silloin mikään rasvaus ei auta.
Lopeta käsidesin käyttö!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se aine pilasi esim. mun kädet, mul on mennyt nyt 3 vuotta saada kädet takasin normaalikuntoon. Ja vieläkin on herkemmät ku ennen käsidesin kanssa lotraamista!!!!! (hoito-alalla joutui sitä käyttämään)
ja working hands + paksu bepanthen
O'Keefe Working hands on paras käsivoide mitä ikinä olen käyttänyt.