Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luukku "pakottaa" vaihtamaan salasanan, onko muilla samaa?

Vaihto kun itselle sopii...
02.02.2021 |

En pääse lukemaan viestejäni Luukun s-postista. Pääsin tunnuksillani siään. Toistuvasti tulee maininta, että pitäisi vaihtaa salasana ja valmiit kohdat täytettäviksi.
Mitään ei pääse lukemaan , esim. näkyy että yksi viesti tullut. Ensin pakko vaihtaa salasana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama homma, pakko oli vaihtaa

Vierailija
2/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, no eipä ollut iso juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään näkyi sama mullakin. Kai se on vaihdettava, vielä en vaihtanut. Suoraan sanoen ketuttaa. Lienee oma asiani miten pitkään pidän saman salasanan, itsehän siitä kärsin jos joku sähköpostiin pääsee. Loppuu koko luukun käyttö jos sieltä alkaa tulla puolen vuoden välein vaatimus salasanan vaihtoon. Seuraavaksi alkavat varmaan vaatia kuukausimaksua. Harmi sinänsä, on ollut helppo ilmainen sähköposti. 

Vierailija
4/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin. Vaihdoin salasanan. Ei ongelmaa. 

Vierailija
5/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei iso mutta tuskin olen ainoa, jolla on useampi ilmainen sähköpostiosoite eri tarkoitusta varten. Jotta homma toimii mulla on systeemi salasanoja varten. Pakolliset vaihdot sotkee systeemin ja suoraan sanoen, pistää ketuttamaan. 

Vierailija
6/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hymähdin, kun tuo viesti tuli. Ollut luukun posti käytössä varmaan 10 vuotta ja nyt yhtäkkiä keksivät, että postini (lähinnä mainosposteja), on nyt vaarassa, jos en vaihda salasanaa :D:D

Vierailija
7/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei iso mutta tuskin olen ainoa, jolla on useampi ilmainen sähköpostiosoite eri tarkoitusta varten. Jotta homma toimii mulla on systeemi salasanoja varten. Pakolliset vaihdot sotkee systeemin ja suoraan sanoen, pistää ketuttamaan. 

Pitää keksiä systeemi, jota salasanan vaihto ei sotke. Tuohan on ihan arkipäivää työposteissa, että salasanaa pitää vaihtaa 3kk välein. 

Oma systeemini on tämän tyyppinen:

1. salasanaksi Koira

2. salasanaksi kOira

3. salasanaksi koIra

4. salasanaksi koiRa

5. salasanaksi koirA

6. siirrytään kohtaan 1

Puhelimessa sitten kirjanpito siitä, mikä kohta on menossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän