Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen työkaverille

Vierailija
02.02.2021 |

vaikka mitä tulee, porskuttaa vaan eteenpäin, kaikki tykkää siitä, jos joku ei tykkää, hän on vaan välinpitämätön sellaisen käytökselle, aina kovin itsevarma, varmaan jotenkin tunteeton

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin mökki, tai oikeastaan vapaa-ajan talo. Kaikki kysyvät, aiotteko muuttaa sinne.

Sukulaiset eivät edes onnittele😂

No ratkaistaan siten, että eivät ole tervetulleita käymäänkään, kun peukku ei taivu tykkäykseen, eikä suu onnitteluun. Nautitaan siellä mieluummin itse, ja hyvien ystävien kanssa😅

Vierailija
2/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, mitä, en ole tiennytkään, että shoppailusta pitäisi onnitella. Kaikkea sitä kuuleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankittiin mökki, tai oikeastaan vapaa-ajan talo. Kaikki kysyvät, aiotteko muuttaa sinne.

No ratkaistaan siten, että eivät ole tervetulleita käymäänkään, kun peukku ei taivu tykkäykseen, eikä suu onnitteluun. Nautitaan siellä mieluummin itse, ja hyvien ystävien kanssa😅

Ihanaa onnea! 😘

Ei tällä palstalla lukevilla ole varaa moiseen, siitä alapeukutukset. Kateellisia on paljon, hyvä että tiedätte ne ketkä auttavat ja myötäelävät.

Vierailija
4/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle. Kuvailemasi ihmisen ei tarvitse olla tunteeton. Vaan hän ymmärtää, että kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
5/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kateellinen tavaroista tai materiasta muille, mutta tuollaisesta itsevarmuudesta ja itseluottamuksesta mitä aloituksessa kuvataan.

Vierailija
6/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kateellinen varakkaalle työkaverilleni.Monessa polvessa perinyt omaisuutta.Helppo olla vailla huolenhäivää ja tehdä töitä huvikseen.

Vierailija
7/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika passiivis-agressiivinen aloitus.

Vierailija
8/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä häneltä neuvoa, miten sinäkin voisit saada yhtä hyvän itseluottamuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi