Olen niin kateellinen työkaverille
vaikka mitä tulee, porskuttaa vaan eteenpäin, kaikki tykkää siitä, jos joku ei tykkää, hän on vaan välinpitämätön sellaisen käytökselle, aina kovin itsevarma, varmaan jotenkin tunteeton
Kommentit (8)
Hä, mitä, en ole tiennytkään, että shoppailusta pitäisi onnitella. Kaikkea sitä kuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Hankittiin mökki, tai oikeastaan vapaa-ajan talo. Kaikki kysyvät, aiotteko muuttaa sinne.
Sukulaiset eivät edes onnittele😂
No ratkaistaan siten, että eivät ole tervetulleita käymäänkään, kun peukku ei taivu tykkäykseen, eikä suu onnitteluun. Nautitaan siellä mieluummin itse, ja hyvien ystävien kanssa😅
Ihanaa onnea! 😘
Ei tällä palstalla lukevilla ole varaa moiseen, siitä alapeukutukset. Kateellisia on paljon, hyvä että tiedätte ne ketkä auttavat ja myötäelävät.
Aloittajalle. Kuvailemasi ihmisen ei tarvitse olla tunteeton. Vaan hän ymmärtää, että kaikkia ei voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hankittiin mökki, tai oikeastaan vapaa-ajan talo. Kaikki kysyvät, aiotteko muuttaa sinne.
No ratkaistaan siten, että eivät ole tervetulleita käymäänkään, kun peukku ei taivu tykkäykseen, eikä suu onnitteluun. Nautitaan siellä mieluummin itse, ja hyvien ystävien kanssa😅
Minä en ole kateellinen tavaroista tai materiasta muille, mutta tuollaisesta itsevarmuudesta ja itseluottamuksesta mitä aloituksessa kuvataan.
Minä olen kateellinen varakkaalle työkaverilleni.Monessa polvessa perinyt omaisuutta.Helppo olla vailla huolenhäivää ja tehdä töitä huvikseen.
Aika passiivis-agressiivinen aloitus.
Voithan kysyä häneltä neuvoa, miten sinäkin voisit saada yhtä hyvän itseluottamuksen.