Mitä tarkoittaa dynaaminen työntekijä?
Monta kertaa on tullut vastaan, että työntekijältä odotetaan dynaamisuutta, mutta mitä tällä oikein tarkoitetaan? Olen saanut palautetta työhaastattelun jälkeen, että olisin voinut olla dynaamisempi sen kummemmin perustelematta.
Kertokaas viisaammat!
Kommentit (35)
Vähä niiku staattisen työntekijän vastakohta
Se tarkoittaa työntekijää jolla on kestävyyttä voimassaan työnteon tuloksenteossa.
Mitä sitten tarkoittaa voima työnteossa?
Että on valmis kehittymään, on ideoita, toimii aktiivisesti työpaikalla, on yritteliäs ja rohkea.
On innostunut työstään.
Tälläiset ihmiset tekevät parasta tulosta työpaikoilla.
Jees-mies. Suostuu tekemään kaikkea työsopimuksen ulkopuolista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka puhuu kovalla innostuneella äänellä ja tapittaa herkeämättä silmiin ja viuhtoo käsillä. Kokeilepa sellaista tyyliä ensi kerralla, en usko että sitten moittivat dynaamisuuden puutteesta.
😂
Batman ja Robin on Dynamic Duo
Kokeile Batman- asua seuraavaan työhaastatteluun.
Moi ristus tätä nykyajan työelämää, toivottavasti ei tarvitse ikinä enää töitä hakea.
Miksi suomenkielessä ei käytetä dynaaminen tai solvaaminen sanaa?
-koska suomenkieli on syöpä pyhän Finland maan kieleen verrattuna.
Suomalaiset sanasepot ovat poistaneet solvaamisen sanan suomenkielestä, voitte vaikka wikipediasta katsoa. Samat sanasepot ovat "dynamiikallaan" tehnyt suomeen lain vuonna 2018 joka oikeuttaa ihmisiä kävelemään millä puolella tahansa katua, sanoisin että tämä on lusiferin laki eikä siinä ole voimaa.
Aikaansaava. Sellainen, jolla hommat hoituu.Pihamitta
Hyvä tähän laittaa selvennystä, kun ei edes tiedetä mistä työstä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pano
Huono työntekijä
Otetaan työpaikoille mukaan seksin vuoksi
Alanuolitin mutta minua ollaan kohdeltu noin työpaikassa vaikka tein selväksi että minua ei kiinnosta seksi työssä. Olin dynaaminen työntekijä, tein kaikkea työsopimuksen ulkopuolista. Sain vissiin potkut koska olin ylivertainen.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on jo selvennys dynaamisesta sanasta tauno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, niin. Mutta aivan täsmällistä vastausta ominaisuuksiltaan työnkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa työntekijää jolla on kestävyyttä voimassaan työnteon tuloksenteossa.
Mitä sitten tarkoittaa voima työnteossa?
Voima tarkoittaa energiaa työnteossa.
Lusifer on työnteon vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, niin. Mutta aivan täsmällistä vastausta ominaisuuksiltaan työnkuvaan.
Jos ei raaski edes kysymysmerkkiä kirjoittamaan niin silloin työnteko on symoliikan vastakohtaa ja dynaamisen vastakohtaa.
Dynamiittinen räjähtävä persoona.
Sellainen, joka puhuu kovalla innostuneella äänellä ja tapittaa herkeämättä silmiin ja viuhtoo käsillä. Kokeilepa sellaista tyyliä ensi kerralla, en usko että sitten moittivat dynaamisuuden puutteesta.