Varma indikaattori naisista, jotka kannattaa kiertää kaukaa: Marilyn Monroe -fanitus
Etenkin, jos ilmenee esim. tauluina seinällä tai kuvina somessa.
Kulkee käsi kädessä ideologian "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" kanssa. Oh honey, not even your best would be good enough for me.
Ja tämä biseksuaalin naisen suusta :)
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Semmoiset naiset glorifioi ja samaistuu mt-ongelmiin, tyhmyyteen ja uhriutumiseen.
Ajatteletko siis, että Marilyn Monroe oli tyhmä?
Tuskin oikeasti, mutta esitti ryhmää blondia koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä perää...
Jos on yhtään tutustunut Marilynin elämään, niin ihmettelen, miten sellaista voi pitää ihailtavana. Hän oli aika onneton ja miesten hyväksikäyttämä.
Voisitko vähän ymmärtää hänen lähtökohtiaan? Isän ja äidin hylkäämä. Kasvanut lastenkodissa ja sijaisperheissä, oma äiti mielisairaalassa.
Ihan hienon uran teki niistä lähtökohdista.
Ei ole ihme, jos on kärsinyt turvattomuuden tunteesta, ja ollut herkkä.
Ap joutuu vaan haaveilemaan kauniista naisista kuten Ellen DeGeneres Sofia Vergerasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä perää...
Jos on yhtään tutustunut Marilynin elämään, niin ihmettelen, miten sellaista voi pitää ihailtavana. Hän oli aika onneton ja miesten hyväksikäyttämä.
Ja silti popkulttuurin ikoni, jota fanitetaan yhä tänä päivänä ympäri maailmaa, vaikka on ollut mullan alla jo vuosikymmeniä. Omasta mielestäni tämä on mielenkiintoinen ilmiö, varsinkin kun Marilyn ei ollut mitenkään hyvin poikkeuksellisen kaunis, erityisen taitava näyttelijä, tai laulaja. Jokin hänessä on ihmisiä kiehtonut ja kiehtoo yhä.
Mulla on lähes kaikki Marilynin leffat hyllyssä, musiikkia löytyy myös ja elämäkerta. Pysy kaukana ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä perää...
Voisitko vähän ymmärtää hänen lähtökohtiaan? Isän ja äidin hylkäämä. Kasvanut lastenkodissa ja sijaisperheissä, oma äiti mielisairaalassa.
Ihan hienon uran teki niistä lähtökohdista.
Kyllä mä ymmärrän hänen lähtökohtiaan, symppaan ja arvostan häntä. Ihailla en kuitenkaan osaa traagista elämää.
Draamahakuiset ja persoonallisuushäiriöidet naiset, joilla on heikko itsetunto
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ei minkään näköinen. Muokattu niin hirveästi. Jos nyt eläusi, tunkisi naamaansa ja kroppaansa kaikki silikoonit ja botoxit.
Alkkis, narkkis ja nymfomaanityrkky.
Itse hyväksikäytti miehiä.
Muistan, miten iloinen olin, kun kuoli.
Jayne Mansfield oli paljon hauskempi tyyppi ja oikeasti sensuellin kaunis. Oli myös hyvä äiti.
The secret history of Jayne Mansfield’s
bizarre connection to the Church of Satan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ottaisin Audrey Hepburn -fanitus naisen. Ei ihan yhtä friikki, mutta sopivasti.
Ne on monesti anorektikkoja.
Aijaa. Olkoot vaikka, en määrittele heidän persoonaa sen mukaan.
"Muistan, miten Iloinen olin kun kuoli". Täytyy olla sisäisesti hyvin ruma ihminen, joka tällaista kirjoittaa.
Ja ei, en ole Marilyn-fani, mutta mielestäni populaarikulttuurin kannalta hän oli yksi merkittävimmistä aikakautensa ihmisistä. Tehkääpä muut perässä.
Tässä ketjussa ei tainnut varsinaisesti olla aiheena Marilyn, vaan häntä fanittavat naiset. Hienosti lähti keskustelu sivu-uralle. Taattua av-laatua.
En fanita Marilyniä, mutta toivon ap:n ja hänen kaltaistensa pysyvän kaukana minusta.
Vierailija kirjoitti:
Draamahakuiset ja persoonallisuushäiriöidet naiset, joilla on heikko itsetunto
Kyllä, kuvailit juuri meikänaisen, ja tykkään Marilynistä :)
Jaa, en ole ikinä edes ajatellut koko asiaa noin. Luulin joidenkin naisten inspiroituvan enempikin Marilynin habituksesta ja tietynlaisesta naisellisuudesta. En ikinä ajatellut joidenkin diggailevan Marilynistä narsististen mietelauseiden takia. Itse asiassa diggailen tuosta ensimmäisestä lausahduksesta, sen voi ymmärtää laajasti. Worst jää ihan lukijan oman mielikuvituksen varaan, että mitä se voisi olla. Toinen lausahdus kuulostaa kyllä ihan suoraan vain narsistin suupierulta.
M
Niin, herra DiMaggio veteli ajankulukseen Marilyniä turpaan, ja sen vuoksi hän oli ex-mies.
Minun mielestäni Marilyn oli aika ihana ja toisaalta raivostuttava. Hän sotki itse oman elämänsä (hänen lapsuutensa ei ollut niin ankea kuin usein luullaan) ja persona päihteille päätyi hyväksikäytetyksi. Muun muassa Frank Sinatra käytännössä paritti huumeissaan olevaa Marilyniä Nevadan kartanollaan, ja siellä ne Kennedyn veljeksetkin kävivät. Aikakausi oli sellainen, että jos Marilyn olisi pitänyt itsekunnioituksensa, hänestä ei olisi tullut tähteä. Kaikella oli ja on hintansa.