Kenen julkkiksen ulkonäön haluaisit?
Kommentit (67)
Kolmikymppisen Sofia Vergaran. Tai parikymppisen Kiira Korven. Tämänhetkisistä ehkäpä Maria Huntingtonin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on teoria. Onko se oikein?
Yleensä ihminen ihaileeitsensä parannettua painosta. Siksi latinoja on tässä ketjussa vähemmän, koska me emme sellaisia ole.
Tajusin tämän, kun kaverini ihaili ylikaiken zeta-jonesia. Olin äimän käkenä - en ollut pitänyt häntä kauniina. Sitten tajusin, että kaverini on samaa rotua: viirusilmät jne. Ja minä ihalen heidi klim-tyyppistä. Ja itse olen samalla tavalla klassinen ja samaa rotua. Hän on minusta parannettu versio.
Laiska teoria. Itse tykkään sekä itseäni muistuttavista että täysin erilaisista. Esim. Heidi Klum ja Zeta-Jones ovat mielestäni kummatkin aivan älyttömän kauniita, enkä muistuta kumpaakaan.
Eniten huomaan ihailevani pitkiä, isorintaisia naisia. Olen itse näiden vastakohta, mutta pidän silti omastakin ulkonäöstä. Se, mikä minut lumoaa, on kuitenkin jotain, mitä mulla ei ole. Esim. luonnostaan punaiset hiukset on tällainen juttu.
M25 kirjoitti:
Felix Kjellberg, valittiinhan hänet kasvoiltaan maailman komeimmaksi mieheksi viime vuonna. :) Ja ei häne vartalossakaa mitää vikaa oo. :D
Ei tuo oo yhtikäs minkään näkönen. 10 ohikulkijaa 12sta näyttää tuolta
Näyttäisin todella mielelläni Hugh Jackmanilta Wolverine-stailauksessa. Olen siis nainen, mutta eläisin mieluusti tuossa kehossa.
Voisin vaihtaa oman naamani Lily Aldridgen naamaan koska tahansa. Oman kroppani voisin kuitenkin pitää.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Felix Kjellberg, valittiinhan hänet kasvoiltaan maailman komeimmaksi mieheksi viime vuonna. :) Ja ei häne vartalossakaa mitää vikaa oo. :D
Googlasin ja pakko sanoa että olen samaa mieltä, hyvin tavallisen näköinen. Jos on oikeasti valittu maailman komeimmaksi niin ihmettelen. No, makuja on monia...
Kate Winslet on ihana.
Mutta kyllä mä kuitenkin haluan olla itseni
näköinen.
Jamie Lee Curtisin vartalon yhdistettynä Laura Smetin kasvoihin. Olisin täydellinen.
Pirkko Mannolan.Olenhäntä 21 vuotta nuorempi ja kieltämättä vähän kadehdin,silleen leikkimielellä kumminkin.Olisin toki halunnutmyös näyttelijäksi,ihan omalla ulkomuodolla.
Pyrin nuorena kahdesti teatterikouluun,mutta ei onnistanut,ja oli vain työssäkäyminen niin tärkeää,etten jaksanut enää yrittää...
Harrastajateatterissa olen touhunnutja odotan jos vielä tulis uusi mahdollisuus siihen.
Niin,hyppäsin sivuraiteille,mutta siis Pirkon ulkonäkö ja luonne kelpais,ketähän muita:
Jatkan jos tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Googlasin ja pakko sanoa että olen samaa mieltä, hyvin tavallisen näköinen. Jos on oikeasti valittu maailman komeimmaksi niin ihmettelen. No, makuja on monia...
No niinhän John Legendkin valittiin. Pallinaamojen pallinaama. Ei noissa oikeesti komeita miehiä valita vaan se joka sopii just sen hetken agendaan -> hype.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe <3
Ihana, mutta ehkä liian huomiota herättävä.
M25 kirjoitti:
Ruma mies.
Helena Christensen tai Michelle Pfeiffer. Molemmista nuoret versiot, mutta molemmat ovat vanhentuneet älyttömän kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Kate Winslet on ihana.
Mutta kyllä mä kuitenkin haluan olla itseni
näköinen.
Katen pari kertaa tavanneena ja hänen kanssaan jutelleena voin sanoa, että on miellyttävän ”tavallinen”. Tapasimme Lontoon Heathrow’n kentällä, toisella kertaa hän muisti minut nimeltä 🤩🤩 ja tuli tervehtimään, minä en olisi toki kehdannut mennä häiritsemään, julkkis kun on.
Ehdottomasti Nicole Kidman! Olen 30 joten oletan, että saisin 30-vuotiaan Kidmanin ulkonäön. Hän on minulle se ultimaattinen kauneusihanne.
Pitäisin hiukset punaisina enkä blondaisi, kuten Kidman oikeassa elämässään nykyään.