Mieheni pakkomiellle ex-ihastukseen
Mieheni puhui pari vuotta sitten, kun aloimme tiiviisti tapailemaan yhdestä naisesta, johon oli ollut ihastunut muutama vuosi takaperin. Hän oli opinnoista ja heillä oli ollutkin jonkinlainen suhde muutaman kuukauden, mutta eivät päätyneet sänkyyn asti. Sittemmin he ovat viestitelleet pitkän kaavan kautta (tunteja) muutaman kerran vuodessa kuulumisia. Sanoin, että asia häiritsee minua ja mieheni poisti hänet somekavreistaan omatoimisesti tämän jälkeen. Lähestyi kuitenkin tätä naista toista väylää pitkin jälleen kerran. Huomasin, että sivusilmällä, että hänen viimeisissä somehauissaan on edelleen tämä nainen "top" hauissa. Nainen oli alkanut taas seuraamaan miestäni somessa, vaikka hänet oli heivattu pois seuraajista.
Itse olen poistanut kaksi vastaavaa tapausta omista someista ja estänyt heidät kaikkialta.
Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Haluaisin naisesta kokonaan eroon, sillä se luo etäisyyttä välillemme. Tuntuu ettei mieheni kerro kaikkea. Olen kysynyt, onko hän vielä naisen perään. Kuulemma ei. Mikä muu voisi selittää hänen käytöstään?
#asiallinen
Kommentit (22)
Keskustelun paikka. Jos mies haluaa mennä, niin menköön.
Exällä oli monta rautaa tulessa ja hän jopa poistui facesta sen takia ihan omasta ehdotuksestaan. Poistui ja poistui. Kirjautui aina uudelleen sinne ja piti yhä salaa yhteyttä niihin naisiin. Ja valehteli minulle silmät ja suut täyteen.
Minä annoin sen paskan nakertaa itsetuntoini olemattomiin. Ei enää ikinä!
En itse ole ikinä poistanut tai blokannut ketään somessa, enkä ryhtyisi siihen myöskään kenenkään vaatimuksesta. Kuulostaa minusta aivan teinimeiningiltä. Käyttäydyn somessa hyvin ja jos puolisoni haluaisi katsoa mitä siellä puuhaan niin olen aivan valmis näyttämään. Joidenkin exien kanssa vaihdan viatomasti kuulumisia silloin tällöin tai jaamme toisillemme juttuja, joiden tiedämme toisiamme kiinnostavan. Viestintäkeinoja on niin paljon, että on ihan turha kuvitella että tuollaisilla somesta poistamistempuilla pystyy toisen uskollisena pitämään. Se on loputon kyttäämisen suo, johon ei kannata lähteä.