Hain kahvilasta pari laskiaispullaa mukaan, kahvio oli täynnä ihmisiä jotka istuivat liki sylikkäin. Pöytien väleillä ei ollut puoltakaan metriä
Yhdelläkin naisella oli vauva sylissä :( Näin huolettomasti suhtaudutaan päällä olevaan epidemiaan ja sitten ihmetellään, kun viimeisenä keinona laitetaan koko suomi kiinni.
Kommentit (30)
Mäkään en voi ymmärtää näitä kuppiloissa notkuvia. Nyt on poikkeustila ja hengenvaarallinen virus mutaatioineen leviää holtittomasti. Miksei voi hakea take awayna?
MInä pelästyin aamulla Alepan mu staa siivoojamiestä. Menin ihan pasmat sekaisin. Kyllä saisi normiarki jo palata. Juhannukseen on pitkä aika. Pitänee muuttaa maalle. Iso osa väestä ei tippaakaan välitä ohjeista tai rajoituksista, joten meidän nipojen touhukkuus menee hukkaan. ps. Olen viime käväästä lähtien käyttänyt kertakäyttöhanskoja kaupassa ja pitkää turvaväliä, nyt syksystä alkaen maskia asioinneissa. Saankohan mitallin?
Minä kävin kahvilassa ja jätin vauvani kolmen metrin päähän itsestäni ihan varotoimenpiteenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:
Montako vauvaa on kuollut koronaan?
Haluatko olla ensimmäisen läheinen?
Ainahan uusia uhkia voi kuvitella, vaikkei ne vielä olisi realisoituneetkaan. Haluatko olla ensimmäinen, joka kuolee pelkkään koronanpelkoon?
Kyttääjät kuriin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kahvilassa Tampereella. Rajoituksista ei välitetty, jotkut olivat ottaneet käyttöön myös pöydät jotka oli poistettu käytöstä turvavälien takia. Ihmetytti kun kahvilan työntekijät eivät puuttuneet mitenkään.
Mitä helvettiä sinä siellä teit? Pystytkö muka juomaan kahvisi maski päässä? Olisit koronalinko pysynyt kotonasi.
No en ainakaan rikkonut lakia? Kahviloissa saa käydä jos ne ovat auki. Tuen mielelläni taloutta näin. Monet työpaikat ovat vaarassa. Kahvilan kapasitettia on rajoitettu, kuten myös monien muiden tilojen. Tätä tulisi noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
MInä pelästyin aamulla Alepan mu staa siivoojamiestä. Menin ihan pasmat sekaisin. Kyllä saisi normiarki jo palata. Juhannukseen on pitkä aika. Pitänee muuttaa maalle. Iso osa väestä ei tippaakaan välitä ohjeista tai rajoituksista, joten meidän nipojen touhukkuus menee hukkaan. ps. Olen viime käväästä lähtien käyttänyt kertakäyttöhanskoja kaupassa ja pitkää turvaväliä, nyt syksystä alkaen maskia asioinneissa. Saankohan mitallin?
Mikä ettei. Se varmaan sitten loistaa kilpaa sädekehän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kahvilassa Tampereella. Rajoituksista ei välitetty, jotkut olivat ottaneet käyttöön myös pöydät jotka oli poistettu käytöstä turvavälien takia. Ihmetytti kun kahvilan työntekijät eivät puuttuneet mitenkään.
Mitä helvettiä sinä siellä teit? Pystytkö muka juomaan kahvisi maski päässä? Olisit koronalinko pysynyt kotonasi.
No en ainakaan rikkonut lakia? Kahviloissa saa käydä jos ne ovat auki. Tuen mielelläni taloutta näin. Monet työpaikat ovat vaarassa. Kahvilan kapasitettia on rajoitettu, kuten myös monien muiden tilojen. Tätä tulisi noudattaa.
Vaikutat selvästi paremmalta ihmiseltä kuin kyttäämäsi kanssaihmiset. Pisteet siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pohjimmiltaan oletkin rajoituksia vastaan, etkä pelkää koronaa.
Ja sielläkin oli pieni vauva miehen kanssa. En missään nimessä toisi vauvaa pankkiin ja jos ihan pakko, vauva nukkuisi rattaissa ja kuomut/liinat päällä.
nro 16.