IS: Ministeri Ohisalo SK:lle: Vihreät tavoittelee myös liikenneministerin salkkua
Olisikin jo aika saada vihreä liikenneministeri. Autoilu onkin ollut liian halpaa Suomessa.
Kommentit (66)
Tavoitteena on ettei enää koskaan vihreille mitään salkkua.
Toimiala kuin toimiala niin vihreän ministerin laskeminen sille tietää tuhoa kyseiselle alalle.
Liikenneministeri voitaneen vaihtaa Jopo-ministeriksi ja suomalaiset hiihtäköön töihin kesät talvet. Paitsi eliittivihreät joille pakkolunastetaan sähkö-jopot
Jos vihreät tavoittelet liikenneministerin salkkua miksi he lausunnoissaan tekevät hartiavoimin töitä sen eteen etteivät saa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos vihreät tavoittelet liikenneministerin salkkua miksi he lausunnoissaan tekevät hartiavoimin töitä sen eteen etteivät saa sitä?
Avaatko vähän
Ja myös maatalousministerin salkkua.
Huh, vihreä maatalousministeri ajaisi maatalouden alas ja 300000 työtöntä kortistoon.
Ei hitto! Suomi on saastuttajana kuin pieru saharassa ja tuo umpivihreä liikenne tai maatalouspolitiikka syöksee suomen turmioon. Ja kyllä, olen luonnonsuojelija, mutta jotain järkeä hei!
tuossahan on ideaa. sitten voitaisiin antaa vasemmistolle rahaministerin salkku ja jos kokoomus olisi hallituksessa, niin kokoomukselle opetus ja sosiaali ministeriöiden alkut.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tavoittelen että olisin ensi vuonna Suomen keisari.
Valitettavasti vain toinen tavoitteista toteutuu.
Minä tavoittelen sitä, että vihreät kiellettäisiin rikollisjärjestönä.
Miten marginaali terroristipuolue tavoittelee yhtään mitään salkkuja. On ohitytöllä pokkaa, häikäilemätön maailmanhalaaja joka vimmalla haluaa tuhota tämän maan.
Joo, eipä sitten varmaan tarvi enää töissäkään käydä. Minä suuri syntinen autolla huristelen kun joukkoliikennettä ei ole eikä maalta muullakaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Katosiko uutinen ISn sivuilta?
Kaikki työmatkailu tulisi kieltää lailla.