Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuiset lapset riesana

Vierailija
02.02.2021 |

Onko täällä ketään, jolla on vaikeuksia asettaa rajoja aikuisille lapsille, jotka ovat tietävinään, mikä äidille on parasta? Äiti nauttisi yksinäisyydestä, mutta lapset tulevat kylään pitkiksi ajoiksi perheidensä kera ja ajattelevat, että se ilahduttaa äitiä suuresti. Soittelevat ja "antavat äidille kivoja pikku hommia", ettei aika kävisi pitkäksi - tee minulle pullaa, kudo minulle sukat, etsi minulle netistä eteiseen mahtuva kenkäkaappi jne. Ja kun omalle lapselleen ei voi sanoa että anna mun olla rauhassa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mamma vihdoin tajuaisi, että omille lapsille voi sanoa haluta olevansa rauhassa.

Vierailija
2/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei omalle aikuiselle lapselleen voi sanoa, että haluat olla rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä ne lapsetkin vielä haluaa olla rauhassa kun mamma haluaisi apua.

Vierailija
4/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena ihmisenä osaat varmaan sanoa heille suoraan ajatuksesi?

Vierailija
5/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetätä lapsilla vastaavia hommia eli ei mitään lasten lepokotia aikuisille lapsille... suursiivous alkaa aamulla klo 8. 🙂

Vierailija
7/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sanon aikuisille lapsilleni, että en nyt jaksa. Teen vanhainkodissa vuorotyötä ja tarvitsen myös lepoa.

Jos talo on täynnä lapsia ja lastenlapsia osallistuu kyllä koko porukka ruuanlaittoon ja muuhun.

Vierailija
8/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aikuisia, ei lapsia. Niille sa sanoa että ei nyt sovi, tarvitsen lepoa. Samaten voi pyytää tekemään palveluksia toisinkin päin.

Vierailija
9/9 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että just nyt ehdi, pitää mennä marttoihin, tavata eevaa, kirjoittaa runopiiriin runo jne. Ja siis minkään noista ei tarvitse olla totta!