Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaisiko ruokakauppasi valintaan jos liike kieltäytyisi ottamasta maskittomia asiakkaita sisään?

Vierailija
02.02.2021 |

Maskeja käyttää jo selkeä enemmistö asiakkaista. Jos kaikki kauppaketjut vaatisivat samaa, kenellekään ei tulisi liikevaihdon menetyksiä.

Vaikuttaisiko ruokakauppasi valintaan jos liike kieltäytyisi ottamasta maskittomia asiakkaita sisään?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Minulle on periaatteessa ihan sama käyttävätkö ihmiset maskia vai ei. Itse käytän, mutta silti en asiasta välitä.

Vierailija
22/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nopeasti ja katson jo pihalla, onko autoja parkissa, siitä näkee suurinpiirtein ruuhka-asteen kaupan sisällä. Jos on enemmän autoja, laitan maskin. Jos vain muutama, en laita. Ostoslista kirjoitettu kaupan mukaan, joten osaan juosta sen läpi haahuilematta turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen evoluutio on suosinut niitä, joilla toimii itsesuojeluvaisto. Harmi vaan, että maskiasiassa nämä, jotka eivät käytä pilaavat kokonaisuuden, eli maskia käyttävät suojaavat ja ajattelevat muitakin kuin itseään. Maskittomat säästävät pari euroa ja kokevat itsensä vapaiksi ajattelijoiksi... ei jaksa ymmärtää.

Vierailija
24/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en menisi, ihan hullu ajatuskin olisi tukea jotain sekopäiden kauppaa. 

Vierailija
25/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta aikojen evoluutio on suosinut niitä, joilla toimii itsesuojeluvaisto. Harmi vaan, että maskiasiassa nämä, jotka eivät käytä pilaavat kokonaisuuden, eli maskia käyttävät suojaavat ja ajattelevat muitakin kuin itseään. Maskittomat säästävät pari euroa ja kokevat itsensä vapaiksi ajattelijoiksi... ei jaksa ymmärtää.

Minäpä en usko evoluutioon sen koommin, kuin maskien ihmeelliseen voimaan pysäyttää pikkuruinen virus.

Kyllä se vaan läpi tulee ja jos sinulla ei ole vastustuskykyä voit saada jonkun influenssan, kuten Covid-19:sta.

Vierailija
26/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn nopeasti ja katson jo pihalla, onko autoja parkissa, siitä näkee suurinpiirtein ruuhka-asteen kaupan sisällä. Jos on enemmän autoja, laitan maskin. Jos vain muutama, en laita. Ostoslista kirjoitettu kaupan mukaan, joten osaan juosta sen läpi haahuilematta turhaan.

Onko tälläisiä ihmisiä oikeasti olemassa?Onnea vaan sinullekkin et sitte niin yksinkertaista asiaa kuin kaupassa käyminen voi hoitaa yhtään vaikeammin.

Vierailija
27/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin jo nyt kauppaa, jossa ei lapsiperheet asioi korkeamman hintatason takia, sinne ei myöskään pääse mistään alemman tulotason lähiöstä kävellen eikä metrolla.  Kaupan asiakaskunnasta 99% käyttää maskeja, asiakaskunta koostuu varakkaammasta autoilevasta väestä ja eläkeläisistä. Myös henkilökunnalla on maskit. Mielelläni maksan turvallisuudesta vähän enemmän tuotteiden hinnassa.

Vierailija
28/40 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioisi sellaisessa kaupassa. Ja boikotti jatkuisi myös senkin jälkeen, kun tämä koko vouhotus olisi jo ohi.

Vierailija
29/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse tarkkailen maskien käyttöä. Olen jopa vaihtanut kauempana sijaitsevaan liikkeeseen koska lähikauppani asiakaskunta tuntuu laistavan näistä suosituksista.

Koska oleellisempaa kuin pitää maskia on pitää turvavälit ja pestä käsiä huolellisesti. Maskeja suositellaan, mutta ne ovat todellisuudessa pahasti yliarvostettuja koronan levittämisen rajoittamista ajatellen.

Vierailija
30/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka tuollainen olisi ihanaa, jos olisi maskipakko.

Tosin samalla ehkä katoaisivat kaupasta lorvailemasta ne kymmenlapsiset uussuomalaisperheet. En ole näillä vielä kertaakaan maskeja nähnyt.

Vierailija
31/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan siihen millä tavalla pitelen maskia

Vierailija
32/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista määräilyn tarvetta tällainen ihmisten jaottelu.

Huvittavaa, sillä maskilla ei ole juurikaan merkitystä.

Vierailija
33/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse tarkkailen maskien käyttöä. Olen jopa vaihtanut kauempana sijaitsevaan liikkeeseen koska lähikauppani asiakaskunta tuntuu laistavan näistä suosituksista.

Koska oleellisempaa kuin pitää maskia on pitää turvavälit ja pestä käsiä huolellisesti. Maskeja suositellaan, mutta ne ovat todellisuudessa pahasti yliarvostettuja koronan levittämisen rajoittamista ajatellen.

Tänään minut ohitti nuori mies maski kasvoillaan niin läheltä että poskemme melkein koskettivat.

Itselläni ei ollut maskia.

Järjenkäyttö 🤷

Vierailija
34/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi kävelee maski leuan alla kaupan ovelle jossa nostaa maskin naamalle tai otetaan se moneen kertaan käytetty maski joka roikkuu auton taustapeilistä. Joo, turvallista on näiden maskia käyttävien kanssa.

Vierailija
35/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinällään kannata mitään pakkoa vaan suosituksia. Valitettavasti olen joutunut kohtaamaan kaupassa monia maskittomia, jotka tunkevat viereen yskimään. ehkä se on joku heidän provokaatio ?

Samaan aikana olen kuitenkin lukenut ihmisistä ( ja nähnytkin heitä), jotka eivät maski naamalla pidä turvavälejä

Joten siis olen sveitsi, ja sanon, että kaikissa löytyy törppöjä

Vierailija
36/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi menemättä sinne!

Vierailija
37/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ilman rokotevastaisia, litteän maan kannattajia, Qanon-hörhöjä ja muita persuja. En muualla enää kävisikään!

Vierailija
38/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada maskilampaísta vapaa kauppa.

Vierailija
39/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskinpito toivotonta.

En saa henkeä maski päässä ja lasitkin huurtuu, enkä näe mitään.

Sitäpaitsi maskit ei tutkitusti auta virusten läpäisyä lainkaan maskin läpi, ne ovat niin pieniä.

Miksi levität valheellista tietoa. Yksikään vertaisarvioitu tutkimus ei ole tullut tuommoiseen tulokseen.

Vierailija
40/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopäätökseeni vaikuttaisi, jos sinulle ap olisi elinikäinen porttikielto, etten joutuisi sietämään tyhmyyttäsi. Tyhmyys tarttuu pahemmin kuin korona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä