Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos huomenna herätessäsi kävisi ilmi, että sinut on valittu Suomen seuraavaksi presidentiksi?

Vierailija
01.02.2021 |

Millaisia ajatuksia kävisi mielessä? Entä millainen presidentti sinusta tulisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko presidentin virasta erota!? Jos ei, lisäkseni kusessa on koko Suomen kansa.

Vierailija
22/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan kaiken kehitysavun maksamisen, jos on vain minun päätettävissä. Pitäisi kyllä huolehtia ensin omista esim. vanhuksista, työttömistä ja sairaista.

Korottaisin yhteisöverotusta, mutta vastaavasti alennan palkansaajien verotuksen. Eihän se ole kovin kestävä vaihtoehto, että ulkomaalaiset sijoittavat rikastuvat samalla, kun palkansaajien ostokyky alenee olemattomiin. Kilpailuetu pitää saada aikaiseksi muulla tavalla.

Lopetan myös ulkomaalaisten kouluttamisen lähes ilmaiseksi tai sitten integroidaan siihen ehto, että pitää työskennellä Suomessa vähintään muutaman vuoden tai koko koulutus tulee maksettavaksi. Tämä sitten brittien tasolle: 10 00e per lukukausi.

Suljen rajat muulta kuin työperäiseltä muutolta, kuten Australia on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan kaiken kehitysavun maksamisen, jos on vain minun päätettävissä. Pitäisi kyllä huolehtia ensin omista esim. vanhuksista, työttömistä ja sairaista.

Korottaisin yhteisöverotusta, mutta vastaavasti alennan palkansaajien verotuksen. Eihän se ole kovin kestävä vaihtoehto, että ulkomaalaiset sijoittavat rikastuvat samalla, kun palkansaajien ostokyky alenee olemattomiin. Kilpailuetu pitää saada aikaiseksi muulla tavalla.

Lopetan myös ulkomaalaisten kouluttamisen lähes ilmaiseksi tai sitten integroidaan siihen ehto, että pitää työskennellä Suomessa vähintään muutaman vuoden tai koko koulutus tulee maksettavaksi. Tämä sitten brittien tasolle: 10 00e per lukukausi.

Suljen rajat muulta kuin työperäiseltä muutolta, kuten Australia on tehnyt.

Valitan, mutta sulla ei oo valtuuksia mihinkään noista. Itse asiassa sulla ei oo mitään sanomista sisäpolitiikkaan ylipäätään.

Vierailija
24/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin.

Vierailija
25/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin paljon mun palkka on?

Vierailija
26/27 |