POSTINJAKAJAN palkka?
Siinä olisi kiva liikunnallinen ja itsenäinen työ? Onko kokemuksia? Mikähän on ko. ammatissa palkka?
Kommentit (8)
minulla nyt 1426 e/kk,brutto,olen ollut ko. työssä puolitoista vuotta.Aluksi se on koeaikana hieman pienempi,olisiko ollut 1396e/kk.
Työ on nimenomaan itsenäistä ja liikunnallista,palkka ei tosiaan päätä huimaa mutta toisaalta hienolla säällä ja vähäpostisena päivänä ei työltä tunnukaan:) Pienten lasten vahemmille unelmatyö,pääsee aikaisin pois ja viikonloput ja illat aina vapaat.
Jos vielä haluat tietää jotain niin kysele!
sinä ilmeisesti olet pääkaupunkiseudulla, kun korkeampi palkka? kuinka kauan pitää olla töissä että palkka nousee? olen ollut vasta kuukauden ja 6kk työsopimus.
on postinjakajan hommasta kesätyönä.
Kesätyöläiset tekevät pääsääntöisesti hommaa tuntipalkalla, joten herroiksi siinä ei kyllä elele. Vakituisessa työsuhteessa saadaankin kai sitten jo kuukausipalkkaa, jolloin tulot hiukan kasvavat. Huima summa se ei siltikään ole.
ja tarkka palkkani on 1453,46,sis. peruspalkan 1349,00 ja henkilökohtaisen palkanosan (pisteytys) 80,94.En ole pääkaupunkiseudulla vaan Tampereella,mietin tuota palkkaasi että saatkohan palkkaa perustehtävän mukaan,itselläni on ammattitehtävän mukaan.Erohan noilla on se,että kun olet jakanut tarpeeksi montaa piiriä,muistaakseni raja oli kolme tai viisi,luulisin että kolme,niin olet oikeutettu tuohon ammattitehtäväpalkkaan,riippumatta siitä oletko ollut piirillä päivän vai kuukauden.Henkilökohtainen palkanosa muodostuu esimiehen tekemästä pisteytyksestä,itselläni ei ole mitkään hyvät pisteet ja siksi tuo vaatimaton 80 euroa.
että olet ollut siis vasta kuukauden,pisteytys tehdään koeajan 4kk jälkeen,ja sitten palkkasi nousee,ja noita piirejäkin osaat sitten ajan myötä lisää.
Minua kiinnostaisi tietää onko postinjakajan päivä sen 8 h ja kuuluuko tehtävään muutakin, kun se postin jako, lajittelua tms. ?
...varsin hyvää tietoa jakajan työstä.
Aika huono, ei ainakaan paljoa yli 1000¿/kk :(