Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko seurustella luottotiedottoman naisen kanssa?

Vierailija
01.02.2021 |

Jos rakastuisit naiseen ja saisit myöhemmin tietää että hänellä on maksuhäiriömerkintöjä, jotka tulivat ylivelkaantumisen myötä? Mutta velat olisi maksettu pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos olisi rakastava ja ihana tyyppi.

Vierailija
2/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä mikä aiheutti ylivelkaantumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvät vitut ja perseet ja siedettävä naama ja hoikka ruho ja hiljainen (=ei jäkättävä), niin harva mies välittää mistään muusta.

Vierailija
4/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
5/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla velkaantuneilla ihmisillä on ollut ihan ”järkisyyt” taustalla: esim. pitkittynyt työttömyys tai avioero, muutto kaupunkiin tai sairaus. Ymmärtäisin kyllä, eikä asia haittaisi mua.

Vierailija
6/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Sama juttu itselläkin.

Vierailija
7/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin. Miehen kuuluu muutenkin maksaa naisen menot ja asuminen.

Vierailija
8/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet olla lompakkoloisia toisin kun naiset. Joten varallisuudella ja luottotiedoilla ei ole väliä.

Vierailija
9/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama onko naisella merkintöjä.

Ongelma tulisi jos huomaan että hän haluaa elää yli varojen ja yrittää lypsää mua.

Jos hän suhtautuu säästäväisesti rahankäyttöön ja ei mitään ihmeitä pyydä/vikise, niin kustannan mielellään kaiken ja pidän huolta että hänen ei tarvitse murhetia rahaan liittyviä asioita kun mulla sen verran hyvät tulot että pystyn tarjoamaan siht paljon.

Eli: kysymys on mikä on hänen suhtautuminen rahaasioihin ja vaatimustaso nykyään

Mies 46v

Vierailija
10/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla velkaantuneilla ihmisillä on ollut ihan ”järkisyyt” taustalla: esim. pitkittynyt työttömyys tai avioero, muutto kaupunkiin tai sairaus. Ymmärtäisin kyllä, eikä asia haittaisi mua.

No en tiä. Kyllä jotain on yleensä tehnyt väärin jos tule merkintä. Liian isot riskit, sit kun asiat menossa väärään suuntaan ei reagoida ja sit kun asiat voisi vielä pelastaa, niin laietaan päätä pensaaseen.

Vierailija
11/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin vastaan, haluaisin tarkistaa pepun ja tissit.

M30

Vierailija
12/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jo tehnyt. Velatkin oli jäljellä. Se ei ollut isoin ongelma. Jokin toinen oli...

Mutta siis periaatteessa kyllä.

Vierailija
13/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me miehet olla lompakkoloisia toisin kun naiset. Joten varallisuudella ja luottotiedoilla ei ole väliä.

Ei kauhean kauniisti muotoiltu, mutta olen samaa mieltä. Jos mies itse tienaa ok häntä harvoin häiritsee naisen pienituloisuus tai velat. Siis jos mies pitää naista hyvännäköisenä ja hyvänä tyyppinä, ne piirteet on lompakon paksuutta tärkeämmät.

Naisille kumppanin tuloilla on suurempi merkitys.

Vierailija
14/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Minä matkustelen paljon, käyn ulkona syömässä ja kerran viikossa huorissa. En ota tyhjätaskua elätettäväksi.

Vierailija
15/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voisin. Miehen kuuluu muutenkin maksaa naisen menot ja asuminen.

Millon tavataan? :P :P :P

Vierailija
16/16 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama onko naisella merkintöjä.

Ongelma tulisi jos huomaan että hän haluaa elää yli varojen ja yrittää lypsää mua.

Jos hän suhtautuu säästäväisesti rahankäyttöön ja ei mitään ihmeitä pyydä/vikise, niin kustannan mielellään kaiken ja pidän huolta että hänen ei tarvitse murhetia rahaan liittyviä asioita kun mulla sen verran hyvät tulot että pystyn tarjoamaan siht paljon.

Eli: kysymys on mikä on hänen suhtautuminen rahaasioihin ja vaatimustaso nykyään

Mies 46v

Jos maksat asumisen ja ruoat niin OK ja ehkä muutaman vaatteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi