Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jordan Petersonin mukaan about kolmanneksi yleisin psykologin antama terapia on jämäkkyyskoulutus assertiveness training jota annetaan yleisesti erityisesti naisille ja kilteille tytöille

Vierailija
01.02.2021 |

Siis masennuksen ja ahdistuksen jälkeen. Erityisesti naisten luontaisen kiltteydenhän arvioidaan aiheuttavan eroa palkoissa.

Ehkei tapahdu suuremmin meillä jossain Vastaamossa mutta muualla kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika uutta. Ja tuo on petersonin tyyliä, ei mitenkään kaikkien terapeuttien ote.

Vierailija
2/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei juurikaan tapahdu meillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tosi hyvä koulutus minulle. Olen liiankin mukautuvainen, monesti tuntuu etten edes itse tiedä mitä tahdon, ja siksi sen jämäkkä esiin tuominenkin on vaikeaa. Aina menee sellaiseksi "toisaalta näin, mutta toisaalta taas noin" -pohdiskeluksi ja suostun sitten melkein mihin vain, kun ymmärrän sen toisen näkökulman paremmin kuin omani. Perhana.

Vierailija
4/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä lausunto ennen vai jälkeen Petersonin narkkauskauden?

5/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tosi hyvä koulutus minulle. Olen liiankin mukautuvainen, monesti tuntuu etten edes itse tiedä mitä tahdon, ja siksi sen jämäkkä esiin tuominenkin on vaikeaa. Aina menee sellaiseksi "toisaalta näin, mutta toisaalta taas noin" -pohdiskeluksi ja suostun sitten melkein mihin vain, kun ymmärrän sen toisen näkökulman paremmin kuin omani. Perhana.

Minulla on sama ongelma. Joissain ääritapauksissa se toinen osapuolikin on ihmetellyt, miksi en pysy alkuperäisessä kannassani / vaatimuksessani, vaan alan mukautua hänen kantaansa, ja empaattisuuttaan on tehnyt päätöksen minulle suotuisalla tavalla.

Ongelmana minulla on pyrkimys välttää konfliktia, mutta varmaan myös se, että jos toimitaan minun vaatimukseni mukaan, olen vastuussa siitä, miten asiat menevät, ja olen epävarma itsestäni ja arviointikyvystäni monissa käytännön asioissa. Tiedostan hyvin, että vallan mukana tulee aina vastuu. 

Vierailija
6/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood näyttelijä Matthew McConaughey olikin kristitty Jordan Peterson maga tyyppi.

Oli Jordan Petersonin podcastissa:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän