Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö maskia pelkästään sosiaalisen paineen takia?

Vierailija
01.02.2021 |

Häh

Käytätkö maskia pelkästään sosiaalisen paineen takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen paine aiheuttaa maskin pitämistä minulla. Kaikki muutkin käyttää, ainakin lähikaupassani, niin minäkin käytän.

Vierailija
2/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia. Muut taudinvälttämisrituaalit ovat kyllä käytössä. Jos jonnekin menemiselle on ehtona maski, jätän menemättä.

Vierailija
4/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, asioin suuressa kauppakeskuksessa. Kasvattakaa itsetuntoa.

Vierailija
5/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käytä ollenkaan.

Vierailija
6/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt itsekin maskin käyttöä kaupassa. En vaan pysty sitä pitämään. En ole nykyään ainoa ilman maskia.

Vierailija
7/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia ollenkaan. Mitään sosiaalista painetta en ole havainnut. Kukaan ei ole esim. kommentoiinut maskittomuuttani mitenkään. 

Vierailija
8/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää. Ihanan vapautunut olo kaupassa ilman. Ei tarvitse pelätä pyörtyvänsä eikä sydän hakkaa miten sattuu.

Vierailija
9/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, välttelen ihmismassoja ja kauppojen ruuhka-aikoja.

Vierailija
10/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en käyttäis mutta vammasten  keuhkojeni takia käytän julkkisissa ja kaupoissa. Se mitä muut ajattelee mun maskittomuudesta/maskillisuudesta ei todellakaan kiinosta mua tippakaan.

Kebabia  hakiessa sain halveksivia katseita henkilökunnalta kun oli kunnon ppf3 jonka katsoin tarpeelliseksijonottaessa ahtaassa mamuraflassa.

Vierailija
11/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut missä käytän on ruokakauppa. Ajattelin ruveta tilaamaan ruoatkin niin ei tarvii enää edes sinne mennä kaikenmaailman räkijöiden sekaan.

Vierailija
12/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immuunipuolustus ratkaisee ja pelko heikentää immuniteettiä. Käytän ainoastaan sairaalassa.

Vierailija
13/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sosiaalisen paineen takia, mutta jos se auttaisi kuitenkin jonkin verran ettei esim. iäkkäät ihmiset saisi tartuntoja esim. kaupassa.

Vierailija
14/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan. Käyn mieluiten kaupassa muulloin, kun ruuhka-aikana ja pidän turvaväliä muihin. En usko maskien auttavan yhtään ja onhan nuo päättäjätkin todennut, ettei niistä kirurginmaskeista tai kangas ole hyötyä, kun pohditaan järeämpien maskien käyttöä.

Vierailija
15/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syksyllä pitkään kipeänä influenssassa ja silloin käytin maskia varmaan ekojen joukossa. Käytän ihan suojaamaan itseäni ja muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi