Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että lapsi sairastaa jatkuvasti päivähoidossa aloitettuaan?

Vierailija
01.02.2021 |

1,5-vuotias aloitti vuodenvaihteessa, ja tähän mennessä on ollut enemmän kipeänä kuin hoidossa. Olen ihan lopen kyllästynyt, opiskelen ja en ole käytännössä saanut mitään tehtyä. Mies tekee töissä pitkää päivää ja hänen työnantajansa mukaan opiskeleva äiti voi hoitaa lapsen. Koronan takia en voi edes pyytää ketään katsomaan kipeää lasta vaikka illaksi, että saisin opiskeltua, vaikka miljoona koronatestiä onkin tehty. Kauanko tämä kestää? Harmittaa ja tekisi mieli ottaa lapsi kotihoitoon. Tulisi halvemmaksi eikä tarvitsisi olla koko ajan kipeänä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, kun lapset puetaan merkkivaatteisiin ja istuvat korkeintaan ulkona rattaisassa ettei vaan vaatteet likastu ja sitä kotia puunataa, että se näyttää varmasti aina suoraan sisustulehtien sivuilta ja muita lapsi vieraita ei kutsuta kun en voi sotkea ja tuoda koiran karvoja vaatteissa.

Vierailija
22/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama omalla 2-vuotiaalla. Kerran ollut kipeä ennen päiväkotia. Nyt sitten aloitettuaan joka viikko on nuhaa, ripulia ja 2 kertaa kuumeessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Eka vuosi on rajuin ja saattaa nousta monta kuumetta, mutta sitten helpottaa. Parin vuoden päästä se on sitten semmoista pientä nuhaa ja köhää.

Vierailija
24/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Omani aloitti reilusti aikaa ennen koronaa ja muutamat kotipäivät tuli flunssan takia ekana vuonna. Nyt ollut yllättävän terve *kop kop* ja en edes muista milloin olisi flunssan vuoksi ollut pois.

SiIti aina testiin jos oiretta löytyy. Halutaan varmasti jokainen tämä koronahelvetti loppumaan. Meni jo ohi aiheen :D

Vierailija
25/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin lapsi niin normaalia oli 2 flunssaa ja 1 vatsatauti per  vuosi. Sama oli oman, nyt jo aikuisen lapsen kohdalla. Silloin jo toki huomasin että osa lapsista on koko ajan sairaana, mutta vasta sisarukseni lapsien kanssa olen huomannut että nykyään on oikeasi normaalia että lapset sairastavat jopa puolet kuusta vuosi toisensa perään. 

Vierailija
26/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Kestää puolesta vuodesta vuoteen. Varmasti kesällä helpottaa ja syyslukukausi kun alkaa, on tilanne jo ihan toinen. :)

Ota yhteyttä kurssien opettajiin, sovi korvaavista tehtävistä jotta opinnot edistyy ja tee niitä kun lapsi sairastaa kotona. Minä opiskelin viimeisen vuoden tradenomin tutkinnosta kotona vauvan kanssa, todella hyvin sai sovittua koulun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän