Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, olen kohta laihtunut tarpeeksi että voin alkaa pukeutua kuten haluan!

Vierailija
01.02.2021 |

Ja se miten haluan pukeutua on hupparit, colleget, t-paidat, anorakit yhdistettyinä reisitaskuhousuihin, kollareihin ja leggareihin ❤️

Olen lihavana pukeutunut mekkoihin ja tunikoihin ja ne in-hot-ta-vat minua. Sisälläni elää huppari&verkkarit-nainen, joka haluaa ulos!

Onko muilla laihduttajilla näin omituista? Kun yleensä laihduttaneet haluavat pukeutua mahdollisimman tyköistuviin ja tiukkohin vaatteisiin. Minä en. Minä haluan vain mukavuutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa voit taas alkaa lihoamaan, sydämiä.

Vierailija
2/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lähdettä tästä miten laihduttaneet yleensä haluavat pukeutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, olen tiimalasivartaloinen mutta pitkä ja jaloissakin on ylimääräistä. Massiivinen vyötäröä lukuunottamatta. Pitää olla todella hoikassa kunnossa, että mainitsemasi hupparit ja anorakit näyttävät hyvältä. Nyt kun paino on taas päässyt nousemaan, on pakko näyttää vaatteilla, että on täällä rintojen ja lantion välissä hoikempikin kohta.

Vierailija
4/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hieno juttu. Kivaa, että voit pukeutua oman tyylisi mukaan.

Vierailija
5/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näytät hoikemmalta huppareissa ja collareissa vs. tunikoissa. 

Vierailija
6/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, olen tiimalasivartaloinen mutta pitkä ja jaloissakin on ylimääräistä. Massiivinen vyötäröä lukuunottamatta. Pitää olla todella hoikassa kunnossa, että mainitsemasi hupparit ja anorakit näyttävät hyvältä. Nyt kun paino on taas päässyt nousemaan, on pakko näyttää vaatteilla, että on täällä rintojen ja lantion välissä hoikempikin kohta.

Päärynämallisena en todellakaan halua näyttää vyötäröäni, koska samalla hehtaarien kokoinen takamus ja reidet paljastuvat. Joten iso pitkähelmainen tunika on se luottovaate, mikä verhoaa kropan.

Vierailija
7/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään näin hoikkana/normaalipainoisena pukeutua niihin mekkoihin. Kun olin vähän ylipainoinen ja sitä löllöä oli mm. vatsassa, niin mekot näyttivät hölmöiltä ja se vatsa oikein korostui, vaikka oli kuinka väljä mekko.

Vierailija
8/8 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös! Muutama ylimääräinen kilo, jotka kaikki jenkkakahvoissa. Nyt olen hyvällä alulla laihdutuksessa ja kesällä mekot kutsuu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän