Mihin hävisi Huono äiti einekset?
Kommentit (66)
Muhun ei ole koskaan vedonnut tuollainen nimi. Paha mieli vain tulee.
Vähän niin kuin laittaisi vaikka suklaalle nimen Läskin treeni. Tai kaupan hiusvärille Köyhän hiussalonki.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole nähnyt mitään niistä tuotteista missään myynnissä. Myytiinkö niitä valtakunnan laajuisesti vaiko vain joillain tietyillä paikkakunnilla? Ei ole näkynyt huono äiti eineksiä, muttei myöskään mitään niitä pestoja taI rostiksia tms kisassa olleita.
T. Maalainen
Rostiksia olen ostanut Prisman paistopisteeltä ja pakkasaltaasta. Nam!
Meidän paikallisessa k-supermarketissa ei edes ollut koskaan noita, olisin voinut ostaa.
Harmi vaan kun pienellä paikkakunnilla tuli työttömiä reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin myöskin ostamatta juuri koska nimi oli jotenkin tosi nolo. Tuollainen lapsellinen läppä (nimi) voi menestyä jonkin aikaa toki blogina, mutta ei tuolla nimellä kannata yrittää brändätä mitään vakavasti otettavaa.
Mitähän tälle nykyisin ylipäätään kuuluu?[/quote
Samasta syystä skippasin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikallisessa k-supermarketissa ei edes ollut koskaan noita, olisin voinut ostaa.
Harmi vaan kun pienellä paikkakunnilla tuli työttömiä reippaasti.
Kannattaa vähän miettiä sitäkin, mihin menee töihin.
Aika kehnoja tuotteita nuo muutkin saman formaatin poikimat "menestysreseptit". Chiavanukas on helppo tehdä omassakin keittiössä ja kaiken maailman kaura/ härkis yms. erikoistuotteet on suoraan sanottuna ylihinnoiteltua tavaraa. Kaurahiutaleita/- jauhoja saa tosi halvalla, härkis on helposti korvattavissa herneillä/ mulla edullisemmilla pavuilla ja linsseillä.
Sikke lanseeras just samaan aikaan oman valmisruokamerkkinsä ja melkein kirjaimellisesti pyyhkäisi Huonon Äidin lootat sivuun ja sai omansa tilalle. Markkinointikampanja oli onnistunut, pakkaukset myyvempiä, perinteisen ruokatalon vahva brändi tukena.
Vierailija kirjoitti:
Sikke lanseeras just samaan aikaan oman valmisruokamerkkinsä ja melkein kirjaimellisesti pyyhkäisi Huonon Äidin lootat sivuun ja sai omansa tilalle. Markkinointikampanja oli onnistunut, pakkaukset myyvempiä, perinteisen ruokatalon vahva brändi tukena.
Siken yrttikana-kasvispasta on yksi parhaimmista valmisruoista, joita olen koskaan maistanut.
Sukkula pelas omien kaverien taskuun voittoja ja tuotantoa lisää rostenille ja sille boltsille. Samanlainen show oli Suomen paras leipomo. Q
Huono vitsi eväät ei myyneet ja hinta oli kallis
Vierailija kirjoitti:
Muhun ei ole koskaan vedonnut tuollainen nimi. Paha mieli vain tulee.
Vähän niin kuin laittaisi vaikka suklaalle nimen Läskin treeni. Tai kaupan hiusvärille Köyhän hiussalonki.
Totta puhut. Ei ollut mieltä ylentävää saada huono äiti-suklaata miehen sukulaiselta.
Toisaalta, suklaa oli silloin alessa, joten en ole varma oliko huomannut edes nimeä, iäkäs kun on.
Vaikka olisi kuinka hyviä niin harva ostaa yli hintaisia eineksiä.
Meillä kyllä valkataan niitä perinteisiä ja kohtuu hintaisia eineksiä, joita voi tuunata hätävaraksi jos ei jaksa tai ehdi kaikkea itse tehdä.
Aivan ylihintaista moskaa, eihän se suomalaisiin asiakkaisiin uppoa. Hyvä niin. Eivät olleet tehneet markkinatutkimusta onko markkinoita ja meneekö kaupaksi? Ei mennyt kaupaksi. Liian kova hinta ja pienet annokset.
Näin tämän huonon äidin logon jossain säilykehyllyllä? Ja olikohan vitamiineja tms terveystuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siken yrttikana-kasvispasta on yksi parhaimmista valmisruoista, joita olen koskaan maistanut.
Tuote poistunut valikoimasta, joten lyhytikäiseksi jäi sekin.
https://www.saarioinen.fi/tuote/yrttikana-ja-kasvispasta-milanolaisitta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Oli todella positiivinen yllätys.
Jotenkin tuosta paistaa läpi brändin kehittäjän katkeruus, eikä sellaista tuotetta tee mieli ostaa.
Ostin niitä joskus kokeeksi Prisman -60% ilta-alesta, enkä ostanut mitään makua enää toiste. Ne oli hyvässäkin alennuksessa liian kalliita makuun nähden.
Surullista tässä on se että pienellä paikkakunnalla asuvat ihmiset palkattiin suurin huudoin töihin. Laajennettiinko tehdasta tätä varten? Jokatapauksessa nämä ihmiset on varmaan irtisanottu tai lomautettu tuotannollisista ja taloudellisista syistä..