Mihin hävisi Huono äiti einekset?
Kommentit (66)
Ihan hyviä ne oli, mutta liian kallis hinta niin pienestä annoksesta. Ei lähde minulla nälkä jos ei ole muuta kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartano taitaa olla tuossa tuoteryhmässä markkinoiden ykkönen. Vähän ns. kalliimmat ja paremmat einekset. Kokkikartanolla niin vahva jalansija, että ei ole Sarin tuotteista nyt ollut kilpailijaksi. Olisiko näin.
Olen samaa mieltä. Olen joskus hätätilanteessa ostanut einesruokaa. Valitsin Kokkikartanon, ja hämmästyin: se oli suorastaan hyvää. Tietenkään ei koskaan pidä ostaa einestä missä on jauhelihaa - eineslodjuihin kun työnnetään ne teurasjätteet jotka eivät kelpaa edes kissanruoaksi - mutta kala, broileri ja kasvikset on hyviä vaihtoehtoja.
Pakko puuttua alan ihmisenä, että Suomessa ei teurasjätteitä laiteta ruokiin-ei eineksiin eikä muuhun ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartano taitaa olla tuossa tuoteryhmässä markkinoiden ykkönen. Vähän ns. kalliimmat ja paremmat einekset. Kokkikartanolla niin vahva jalansija, että ei ole Sarin tuotteista nyt ollut kilpailijaksi. Olisiko näin.
Olen samaa mieltä. Olen joskus hätätilanteessa ostanut einesruokaa. Valitsin Kokkikartanon, ja hämmästyin: se oli suorastaan hyvää. Tietenkään ei koskaan pidä ostaa einestä missä on jauhelihaa - eineslodjuihin kun työnnetään ne teurasjätteet jotka eivät kelpaa edes kissanruoaksi - mutta kala, broileri ja kasvikset on hyviä vaihtoehtoja.
Pakko puuttua alan ihmisenä, että Suomessa ei teurasjätteitä laiteta ruokiin-ei eineksiin eikä muuhun ruokaan.
Ja kyllä olen erittäin tiukka tässä aiheessa. En siedä minkäänlaista virheellistä mutua.
On myynnissä edelleen, myös uusia makuja on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman amatöörimäistä viestintää tällä huonolla äidillä, kannattaa vilkaista esim. twitter-tiliä.
Outoa. Eikö hän ole toimittaja eli viestinnän ammattilainen. Toki se on eri asia kuin markkinoinnin ammattilainen, mutta kuitenkin.
En taustastaan tiedä, mutta esim. nämä twiitit ovat kyllä sellaisia, joita ei uskoisi viestinnän ammattilaisen näppäimistöltään päästävän (tai ylipäänsä kenenkään täysjärkisen jonkin brändin nimissä):
https://twitter.com/HuonoAiti/status/1352512757023846400
https://twitter.com/HuonoAiti/status/1294991208939433985
https://twitter.com/HuonoAiti/status/1252838655116238854
Lisäksi kannanotot puoluepolitiikkaan (niiden sisällöstä riippumatta) brändin alla herättävät ainakin itsessä ihmetystä, esim. nämä:
Huhhuh, tuohan on sekaisin kuin seinäkello!
Sitä saittiahan on pyörittäneet ihan eri ihmiset. Ihan viestinnän/ somen kovatkin nimet joita on headhuntanut. Toki ovat lähteneet pian, ehkä epämääräisen toiminnan tms takia.
Ei ole enää kuin joitain huuhaa-tabletteja meidän Prismassa 🤔
Oli sellainen Yhden vitsin -brändi.
Just eilen Prismassa mietin samaa, että onko tuotanto lopetettu kaikesta hypetyksestä huolimatta.
Jotenkin noloa.
Jaahas, mammoilla taas peijaiset, kiusaamiskampanjanne oli onnistunut
Sanna antoi koronatuet, mitä sitä enää riehumaan. Rahat taskussa ja drinkki kädessä aurinkotuolissa.
Itse jätin myöskin ostamatta juuri koska nimi oli jotenkin tosi nolo. Tuollainen lapsellinen läppä (nimi) voi menestyä jonkin aikaa toki blogina, mutta ei tuolla nimellä kannata yrittää brändätä mitään vakavasti otettavaa.
Mitähän tälle nykyisin ylipäätään kuuluu?
Ainakin kai erosi miehestään. Seuraava brändi sitten ehkä huono vaimo nimellä?
Linkki erouutiseen :
Miksi kukaan ostaisi Huono Äiti -nimistä ruokaa?
Merkillä on nyt vitamiineja, kahta erilaista näin Prismassa tänään.
Helevatin huano äiti lopetti ruuvan teonki kesken.
Tänään näin niitä kalakebab-siivuja myynnissä, tosin oli S-marketin 30 prosentin alessa.