Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin uhri on pahoinpitelyn uhri (henkisen)

Vierailija
31.01.2021 |

Paraneeko pahoinpitelyn uhri muka kannustamalla? No ei parane. Eli täysin turha kannustaa narsistin uhria ja kiukutellen suuttua, kun se ei heitä paranna. Puhun nyt narsistivanhempien uhreista erityisesti, joiden kasvattaja on ollut narsisti(nen).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet narsistien uhreja MUKA auttavat ihmiset vain jatkavat uhrin kärsimyksiä jos uhri esim. kokee, että on ihan huono ihminen, niin kiukuttelu häntä kohtaan siinä kohdassa EI AUTA.

Koska auttajilta puuttuu kyky hoivata, kuvittelevat, että kannustaminen parantaa uhrin. Se on täysin pieleen menevä ajatus. Ei fyysisen pahoinpitelyn uhrejakaan kannustamalla hoideta, you fuckin’ idiots.

Vierailija
2/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sellainen MUKA-auttaja, joka saa kilarit jos uhri ei saa hänestä apua, vaikka oli niin kannustava, voi itsekään kauhean hyvin voida, joten keitä te oikein luulette olemaan uhreja arvostelemaan? Hankkikaa se hyvä olo itsellenne ensin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä. Kaikki vaan ulos.

Vierailija
4/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä. Kaikki vaan ulos.

Mjuu. Minun vanhempani tuhosi elämäni väittämällä minun aina toimivan huonosti, niin että itsetuntoni siinä mureni. Terapeuteista ei ole ollut apua asian käsittelylle, koska en MINÄ sitä mieltä ole, että olen huono, vaan narsistivanhempani. Uskoin häntä tunnetasolla, en järjen.

Jos sanoisin terapiassa, että tunnen itseni huonoksi, terapeutti ajattelisi, että tarvitsen kannustusta, vaikka en tartte.

Vierailija
5/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuormittuneet eivät jaksa antaa kun ei ole mistä antaa.

Toki on perusilkeitäkin.

Vierailija
6/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kuormittuneet eivät jaksa antaa kun ei ole mistä antaa.

Toki on perusilkeitäkin.

Moni kuitenkin sanoo jotain, mikä kuulostaa syyllistämiseltä, rasittunut saa olla, kunhan tunnistaa syyllistävältä kuulostavan puhetapansa. Ei narsistin uhrille tarvitse välttämättä sanoa yhtään mitään.

Vierailija
7/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toinen olisi puolikuollut, se ei oikeuta kiusaamaan.

Syy on AINA kiusaajassa, vaikka vahingoniloiset muuta väittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan