Milloin kävit viimeksi kampaajalla/parturissa?
Kohta jo vuosi eletty korona-aikaa. Itse tammikuussa 2020.
Kommentit (35)
Touko-kesäkuun vaihteessa 2020. Minullakin on koronan takia nyt ollut tosi pitkä väli.
No tuossa ennen joulua. Ihan normaalisti käyn. Maski sekä asiakkaalla että kampaajalla mutta muuten ihan normisetti.
Ehkä vuosi sitten,
leikkaan itse muotoon hiukseni kuten viimeksi viikko sitten.
Elokuussa napsastiin latvoista viitisen senttiä pois. Sitä ennen kävin noin puoli vuotta aiemmin, samantyyppinen operaatio. Nyt hiukset näyttävät vielä ihan hyviltä. Piakkoin voisi kyllä taas vähän latvoja leikata, että pysyvät hyväkuntoisina. Mulla alkaa haaroittumaan helposti. Hiusmallin puolesta en tarvitse kampaajaa, koska mun hiukset ovat aika pitkät.
Helmikuussa 2020. Kuulun riskiryhmään. Vakikampaajallani oli nettisivuillaan ilmoitus, että käyttehän kampaajalla, jotta pienyrittäjät selviävät vaikean ajan yli. No en käy, jolleivät saa minua vakuuttuneeksi siitä, että selviän hengissä siitä käynnistä esim. ilmoittavat käyttävänsä maskeja ja rajoittavat asiakasmääriä tms. jotta en joudu istumaan lähietäisyydellä jotain vierasta ihmistä. Kampaaja pyörii koko ajan siinä pään ympärillä, joten tartuntariski on suuri, kun käynnillä nyt vähintään se 45 min menee.
Kaksi viikkoa sitten,käyn kahden kuukauden välein.
M35. Heinäkuussa 2020. Yleensä olen käynnyt 1/kk. Nyt kasvatna pitkää. Tuntuu, että ei kasva yhtään. Roikkuu silmillä. Ruma. Epäsiisti. Ei saa laitettua mitenkään. Puoli vuotta kun vielä jaksaisi niin saattais saada poninhännälle.
Käyn 3kk välein. Viimeksi kävin pari viikkoa sitten. Ja olen sitä kuuluisaa riskiryhmää :D