Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalla vessaongelma, kuinka helpottaa oloa?

Vierailija
31.01.2021 |

Hain teinin rinteestä vähän aikaa sitten kotiin. Valitti koko matkan kovaa vessahätää. Oli todella kauan vessassa ja tuli hieman nolona sanomaan että pissaaminen sattuu. Ei kuulema tuu juurikaan pissaa. En saanut kun huomiselle labra-ajan. Millä lievittää oireita?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tilanne on ratkennut?

Vierailija
42/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko umpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla äkillinen virtsis. Itsellä oli kerran niin paha tulehdus, että sattu niin paljon kun yritti pissata että silmissä sumeni. Sitä pissaa ois tehny mieli ennemmin pidättää kuin kusta. Toivottavasti otitte testit. Poika ei välttämättä äidille enää tuossa iässä kerro kaikkea...

Vierailija
44/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan ootte antanu korona-aikaan lasketella. Häpeä ap

Vierailija
45/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä lääkärissä. Eihän tuossa tilassa voi edes nukkua

Vierailija
46/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan ootte antanu korona-aikaan lasketella. Häpeä ap

Hyvä että nuoret liikkuu. Parempi sekin kuin vaan koneella pelaaminen

Vierailija
47/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt enää auta, mutta vastaavan varalle. Mulla on lapsi (nyt jo melkein täysi-ikäinen) jolla on aina ollu ongelma, että jos hätä yltyy liian suureksi, pissa ei meinaa tulla. Tehtiin pienempänä niin että lapsi meni kylpyyn leikkimään ja siinä se hätä "unohtui", lapsi rentoutui ja pissi taas tuli. Nyt hoitaa vaivaa suihkun avulla. Kaikkea sitä voi lasten kanssa sattua. Toki tällä lapsella hieman erikoisessa asennossa rakko joka tuota vaivaa aiheuttaa

Vierailija
48/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nousi kusi päähän :DD

Vierailija
49/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia...

Vierailija
50/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettiin sinne lääkäriin, kun pojalla oli ihan kamala pissahätä, mutta ei tullut mitään. Siellä lääkärissäkin juoksi ensimmäiseksi vessaan valitettuaan koko matkan että tulee housuun. Poika oli itekin selvästi huolestunut. Minäkin olin ja olen edelleenkin.

Poika jäi yöksi hoidettavaksi, itse lähdin kotiin. Pissa katetroitiin ja testit otettiin. Uusi pissakin oli kuulema vaikea saada tulemaan ja edelleen on todella kipeä. On vielä terveyskeskuksessa. Lääkäri epäilee ärhäkkää virtsarakon tulehdusta. Ap

Vierailija
51/52 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lähdettiin sinne lääkäriin, kun pojalla oli ihan kamala pissahätä, mutta ei tullut mitään. Siellä lääkärissäkin juoksi ensimmäiseksi vessaan valitettuaan koko matkan että tulee housuun. Poika oli itekin selvästi huolestunut. Minäkin olin ja olen edelleenkin.

Poika jäi yöksi hoidettavaksi, itse lähdin kotiin. Pissa katetroitiin ja testit otettiin. Uusi pissakin oli kuulema vaikea saada tulemaan ja edelleen on todella kipeä. On vielä terveyskeskuksessa. Lääkäri epäilee ärhäkkää virtsarakon tulehdusta. Ap

Hyvä että sai hoitoa. Nyt on hyvissä käsissä. Olet hyvä äiti

Vierailija
52/52 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi ei saanut eturauhastulehdusta. Itse sain 2018, ja kieltämättä masentava vaiva. Pahimmillaan täysin haluton kun erektiossa lisääntynyt paine painaa tulehtunutta eturauhasta ja aiheuttaa kipua, sitten lisäksi siemensyöksy voi olla tosi kivulias. Vessassa joutuu käymään usein ja jos liian pitkä tauko välissä niin alavatsa todella kipeä kun joko täysi suoli tai rakko painavat rauhasta. Jatkuvaa pientä jomotusta saattaa myös olla alueella. Todella nolo tauti ja iskee kyllä miehuuteen aika rajusti.

Jos taas vti, nii miehillä hyvin usein se menee rauhaseen. Usein vti:n uusiessa saattaa saada kroonisen prostatiitin, niin kuin minä. Lisäksi tulehdus saattaa kulkeutua lisäkiveksiin ja aiheuttaa lisäkivestulehduksen. Mulla se uusi kolme kertaa ja viimeisellä kerralla lääkäri sanoi että joko kives joudutaan poistamaan tai vasektomia. Oli aika kova paikka 38v. todeta ettei enää lapsia vaikka niistä oltiin puhuttu.

Tietenkään pojallesi ei heti nämä kaikki tapahdu, mutta omalla koettelemuksellani toin esiin sen että vti kannattaa todellakin ottaa vakavasti.