Oletko harrastanut seksiä itseäsi isokokoisemman naisen kanssa?
Kysymys lähinnä miehille.
Miltä se on tuntunut?
Tunteeko itseään miehekkääksi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni painavamman n.100kg naisen kanssa olen harrastanut. Kaikki muut asennot käy, paitsi ratsastus. Siihen hän on yksinkertaisesti liian painava. Parasta seksissä hänen kanssaan on suihinotto; hän on aivan peto siinä, mikä on muuten (kokemuksieni mukaan) linjassa hieman runsaampien naisten keskuudessa.
miten voi nainen olla liian painava päällä asentoon. Itse ainakin olen siinä kyykyssä tai polvien varassa. En ymmärrä mitä väliä painolla, käy 50 tai 150 kiloiselta yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Etsikää jostain yli 190-senttinen ja yli satakiloinen nainen niin voin kokeilla.
Noin pitkä satakiloisena näyttää hoikalle.
Eipä tulisi mieleenikään. Olen itse 193 cm ja 93 kg.
181 pitkänä vastaan, en ole ollut. Mutta haluja kokeilla olisi siihen ainakin erään tietyn naisen kanssa. Saisi viedä ja mä vikisisin :)
Suunnilleen samanpainoisen mutta paljon lyhyemmän kanssa on oltu eli aika ison. Hyvää oli.
Olen pidemmän kanssa. Ei mitään väliä vaakatasossa kumpiko siinä on pidempi. Pitkät sääret ovat nätit naidessakin.
Olen mies 173/60. Kolmessa viimeisessä parisuhteessani nainen on ollut se isompi. Keskimmäinen painoi myös yli 90Kg. Näin siis viimeisen yli 30 vuoden aikana. En ole koskaan ollut sängyssä itseäni selvästi lyhyemmän ja kevyemmän naisen kanssa. Empä ole osannut tehdä siitä mitään ongelmaa, eivätkä nuo naisetkaan.
Joo aina, mamma painaa miltei 100 kg nykyään.
Jos pitää verrata pitkää ja lyhyttä naista niin esimerkiksi pitkän kanssa saa nostettua naisen jalat olkapäille paremmin. Kokemusta on välillä 192-156 cm naisista. Se lyhin ei voinut laittaa jalkojaan olkapäille kun olisi mennyt aivan kippuraan, mutta sai ne aivan suorana ylös. Ja sillä pisimmällä oli tosi tiukka pillu vaikka niin pitkä olikin. En usko että se pillun tiukkuus on mitenkään sidoksissa naisen kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentopalloilija voisi olla hyvä. Pitkiä ja niillä on kova lyöntikin.
Ei ehkä niin pitkä, mutta muuten todella seksikäs..
https://1.bp.blogspot.com/-ZYdKGWV5GcQ/XUjKHDP84tI/AAAAAAAALH4/WNf17llK…
Valioyksilö, ei nuo muut tuossa näjyvät pelaa edes samassa divisioonassa. Hänestä löytyy parempiakin videoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsikää jostain yli 190-senttinen ja yli satakiloinen nainen niin voin kokeilla.
Noin pitkä satakiloisena näyttää hoikalle.
Satakiloinen nainen ei näytä hoikalta. Oli pituus mikä tahansa. Mies ehkä.
Kerran sattui kohdalle ja oli itseasiassa aika hauska kokemus.
Jumalaisen isot tissit.
Kyllä 20 cm pidemmän daamin ( tuttava ) kanssa puuhastelin ja ikääkin taisi hänellä olla kymmenisen vuotta enemmän, molemmat nautittiin kylläkin.