Oletko harrastanut seksiä itseäsi isokokoisemman naisen kanssa?
Kysymys lähinnä miehille.
Miltä se on tuntunut?
Tunteeko itseään miehekkääksi?
Kommentit (34)
hyppäsin päälle kun olin saanut nartun riisuttua ja tuntui kuin olisi jumppapallon päälle läjähtänyt
eikä pannessakaan kyllä fanfaarit soineet mälli irtosi maltillisesti
Olen, sekä pidemmän että pidemmän ja reilusti painavamman. Myös itseäni lyhyemmän ja kevyemmän miehen kanssa olen ollut.
Jos oli vain lähinnä miehille kysymys :)
N
Suomessa lähinnä mahdoton saada itseä pienempää tai ees samankokoista naista,katse katukuvaan tuo selityksen asialle..
En ole harrastanut yhdenkään kanssa seksiä ketä olisi minua pienempi. ;)
Jotenkin ei vaan nappaa pieni ja normaalikokoiset hoikat naiset.
Saksassa käynyt parin 185-190+ dominan käsittelyssä. Korkkareissa ovat melkein parimetrisiä, ja muodot ovat kohdallaan ja mittakaavassa. Hyvät kicksit asetelmasta, tuntee itsensä pieneksi ;-) Kunnon käsittelyn aina saanut.
Jos täällä olisi tuon kokoisia dominoita, menisin heti, kun korona antaa myöten.
Jos joku tietää, niin vinkkiä jakoon.
Itseäni painavamman n.100kg naisen kanssa olen harrastanut. Kaikki muut asennot käy, paitsi ratsastus. Siihen hän on yksinkertaisesti liian painava. Parasta seksissä hänen kanssaan on suihinotto; hän on aivan peto siinä, mikä on muuten (kokemuksieni mukaan) linjassa hieman runsaampien naisten keskuudessa.
En kyllä ole, enkä meinaakkaan. Ei hotsita kyl tippaakaa isompi nainen...
Vierailija kirjoitti:
Itseäni painavamman n.100kg naisen kanssa olen harrastanut. Kaikki muut asennot käy, paitsi ratsastus. Siihen hän on yksinkertaisesti liian painava. Parasta seksissä hänen kanssaan on suihinotto; hän on aivan peto siinä, mikä on muuten (kokemuksieni mukaan) linjassa hieman runsaampien naisten keskuudessa.
Eikö hän kannattele itseään yhtään? Vai miksi on liian painava? Kuulostaa tosi oudolta, itselläni on ollut useampikin 100+ kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Isot naiset ovat parhsita suihin ottajia. Nykyinen puolisoni on hoikka, kaipaan aika ajoin (usein) 100+ kg exäni taitavaa suuta.
En, Totta tosiaan. Jos sellainen nainen sattuisi kohdalle, voisin todeta: "Päälle ei pääse, alle ei uskalla ja takaa ei yletä!"
Itse ole 187 sm/senttaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän kannattele itseään yhtään? Vai miksi on liian painava? Kuulostaa tosi oudolta, itselläni on ollut useampikin 100+ kumppani.
Itse tykkään kun isokokoinen nainen ratsastaa vaikka joskus tuntuu, että rusentuisi alle. Ehkä juuri se voima ja kiihko millä kunnon kokoinen nainen vie siinä se kiihottavin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kun isokokoinen nainen ratsastaa vaikka joskus tuntuu, että rusentuisi alle. Ehkä juuri se voima ja kiihko millä kunnon kokoinen nainen vie siinä se kiihottavin juttu.
Naisille aika tuttu tunne😉
173 cm/142 kg, ihana kokemus, uuh.
Vierailija kirjoitti:
En, Totta tosiaan. Jos sellainen nainen sattuisi kohdalle, voisin todeta: "Päälle ei pääse, alle ei uskalla ja takaa ei yletä!"
Itse ole 187 sm/senttaali
Tyhmä sanonta, niinkö heikkoja ja hentoisia miehet ovat, ettei alle uskalla. Muut voivat pitää paikkansa vasta ehkä todelle, todella suurella painolla.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa käynyt parin 185-190+ dominan käsittelyssä. Korkkareissa ovat melkein parimetrisiä, ja muodot ovat kohdallaan ja mittakaavassa. Hyvät kicksit asetelmasta, tuntee itsensä pieneksi ;-) Kunnon käsittelyn aina saanut.
Jos täällä olisi tuon kokoisia dominoita, menisin heti, kun korona antaa myöten.
Jos joku tietää, niin vinkkiä jakoon.[/Lentopalloilija voisi olla hyvä. Pitkiä ja niillä on kova lyöntikin.
Vierailija kirjoitti:
Lentopalloilija voisi olla hyvä. Pitkiä ja niillä on kova lyöntikin.
Ei ehkä niin pitkä, mutta muuten todella seksikäs..
https://1.bp.blogspot.com/-ZYdKGWV5GcQ/XUjKHDP84tI/AAAAAAAALH4/WNf17llK…
Etsikää jostain yli 190-senttinen ja yli satakiloinen nainen niin voin kokeilla.
Mulla sattui kerran kohdalle nainen joka oli 192 pitkä ja olikohan 75 kg. Itse olen 180 n. 70 kg kaveri. Oli se jännä tunne olla niin pitkien ja leveiden reisien välissä. Nainen oli todella timmi ja hyvä kroppainen, eikä tiukkuudessakaan ollut valittamista. Takaa päin kyllä tarvitsi jo melkein jakkaran. :). Sekin onnistui kun seisoin ja hän oli kontallaan sängyllä.
Ei se vaikuta itsetuntoon. Yleensä vielä vaaka-asennossa niin pituusero ei vaikuta mihinkään.
Siis olen harrastanut.
Nainen oli 183 ja todella ihana ihminen.