Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä narsistin manipuloinnin kohteeksi?

Vierailija
31.01.2021 |

Onko esim. jotain sivustoa, missä voisin esittää manipulaatiolle altista potentiaalista uhria ja näin triggeröidä narsistin pelaamaan sairaita mind gamesejaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit? Se ei ole mitenkään mukavaa, etkä pysty selviämään ”voittajana” vaikka kuinka uskoisit itseesi.

Vierailija
2/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää olla jotain lisäarvoa uhrina.  Mukava alistaa, kontrolloida, nöyryyttää.  Aluksi käytät hyväksi mahdollista mielistelyä kun saalistaa sua.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit? Se ei ole mitenkään mukavaa, etkä pysty selviämään ”voittajana” vaikka kuinka uskoisit itseesi.

Koska minua kiinnostaa. En ole helposti manipuloitavissa.

Vierailija
4/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Vierailija
5/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan romahduttaa narsistin. Ja pystyn siihen, koska minulla on psykopaattisia piirteitä. Narsisti taas on pohjimmiltaan tunneihminen.

Vierailija
6/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa suoran vinkin, mutta täällä tuskin saa sellaista yksityishenkilöstä kertoa. 

Ehkä kannattaa hiukan kurkistaa hörhömpää porukkaa, jossa seassa on näitä oman elämänsä kulttijohtajia, joista osa on jopa ajoittain onnistunut sellaisen ympärilleen kasaamaankin.

Vierailija
7/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpointa jossain prätkäjengissä, poliitikkojen toripuhetilaisuuksissa tai uskonnollisissa yhteisöissä.

Vierailija
8/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain hakemaan työpaikkoja niin kohtaat varmuudella jonkun manipuloivan, mutta välttämättä ei ole narsissi.

Vierailija
9/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kuuntelemalla mustamaalaajaa jonka maalipurkin väriä et ihan heti arvaa. Sitten vaan luot sen kuuluisan palkitsevuusriippuvuussuhteen ja olet aina heti saatavilla tai cock of honor ei sulle laula😁

Vierailija
10/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan romahduttaa narsistin. Ja pystyn siihen, koska minulla on psykopaattisia piirteitä. Narsisti taas on pohjimmiltaan tunneihminen.

Narsisti ei ole positiivinen tunneihminen koska hänen tunteet on kateus , viha ja raivo- Ja ei tarvitse olla psykopaatti nujertaakseen narsistin , minulta se onnistui enkä ole psykopaatti. ja tämä narsku oli naisperhesurmaaja , kaikki keinot minuun käytti mutta minä voitin ja narsku tutisi minun edessäni. En yli 40 vuoteen ole tavannut paskakasaa enkä sisaruksiaan enkä veljeäni koska ovat voim. narsistisia piirteitä omaavia. Olen onnentyttö kun pääsin paskoista eroon.

Vierailija
11/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan. Narsistilla voi olla tunteita, mutta niitä pystyvät loukkaamaan vain ne joihin narsisti on oikeasti kiintynyt tai joista on aidosti riippuvainen. Usein edes narsistin omat perheenjäsenet, kuten puoliso tai lapset eivät pääse tähän asemaan. Täysin ulkopuolisena ihmisenä tuskin ikinä pääset kyseiselle tasolle narsistin kanssa. Porvoossa usein unohtuu nämä elämän realiteetit.

Vierailija
12/12 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita Veijoja ja muita, joiden valtapiiriin voit omalla vastuullasi "hakeutua". En usko lätinääsi psykopaattisuudestasi, koska aitona psykona et yksinkertaisesti viitsisi tuhlata aikaasi ja energiaasi tällaiseen, mistä sinulle ei ole mitään hyöytyä.